Q...? Din Nestiinta. Luni, Aprilie 30, 2001 2:10 AM
Comentarii: Cand spuneam curajos si riscanu-mi multe,ca toti boshorogii din Taranism,au fost =ai caraliilor=,nu m-a bagat nimeni in seama.Am fost cativa ani impreuna cu ei si intuitia si,si..=cine-a fost Pe ACOLO=stie,mi-a lamurit multe intunecimi.Cum pot oare nedreptii castiga inimile dreptilor ?? Cum se poate lasa o lume,ca sa aibe soareci rusesti pe mesele foste Regale,dupa August,cand Europa se va uni ??Nici o minte normala=catusi de putin=NU poate pricepe...!!!!Totu-i o apa si un pamant imalos in Tara Vitejilor fara seaman....Nici un grup-partid,sau adunatura,nu-s diferite unele de altele..Dumnezeu cu mila !!!
Ghiopardul Duminica, Aprilie 29, 2001 7:41 PM
Comentarii: Dorinella, acolo a ars doar o parte din doasarul lui Iliescu.
Dorinella Tiraspol Duminica, Aprilie 29, 2001 11:08 AM
Comentarii: Daca dosarul lui Mozart asta e asa de voluminos atunci la Berevoiesti ce naiba au ars?
Guru Sambata, Aprilie 28, 2001 10:44 AM
Comentarii: Politicienii nostrii nu mai au pic de onoane. Lui Dan Amedeo Lazarescu i s-a adus la cunostinta dupa mai bine de 80 ani de viata ca este un de turnator, informator, colaborator al politiei politice. In loc sa-si scrie articolul de adio si sa se urce pe balustrada balconului fredonand melodia "Hatzanama! Hatzanama!", domnul Dan s-a asezat comod si cu nesimtire intr-un fotoliu al televiziunii romane sustinand cu naivitate ca exista o explicatie: "Eu i-am injurat pe unguri"!!!

Multumim operatorului anonim care a reusit sa mute obiectivul camerelor tv. de pe Politistii corupti pe un batran a carui prsonalitate intrase de mult in putrefactie. Vorba aceea: Urma scapa turma!
cristi bucuresti Miercuri, Aprilie 25, 2001 2:26 AM
Comentarii:
Cetateanul guvernat Miercuri, Aprilie 25, 2001 12:27 AM
Comentarii: Fratii nostrii pitulati dupa Prut si-au ales presedintele. In culmea gloriei, presedintele a tinut un discurs fulminant afirmand nici mai mult nici mai putin ca republica sholdobenilor va deveni un fel de Cuba-bau in Europa. Sufletist cum ma stiti simt nevoia stringenta sa-i ofer trabucul meu drep ajutor fratesc, dezinteresat si nerambursabil.
Test din Est Luni, Aprilie 23, 2001 8:49 PM
Comentarii: Dl. Turbatu', sunt de acord ca strazile Bucurestiului trebuiesc curatate de cainii vagabonzi dar nu sunt de acord sa-i lasam pe politicieni sa se poarte cu ei asa cum se poarta cu cetatenii. Bucurestiul arata ca o satra pentru ca a fost administrat de tigani. Halaicu si Lis ai caror inaintasi umblau cu maidanezul legat de caruta in loc sa ia masuri sa ne scape de ei i-au declarat caini comunitari intentionand probabil sa-i adauge pe stema capitalei. Daca cetatenii Bucurestiului vor sa faca ceva pentru orasul lor atunci sa caste bine ochii pe cine voteaza. Intentia lui Basescu e buna dar masurile luate sunt proaste. Poate sa lanseze el pe piata si salamul care latra ca de caini tot nu ne scapa. Eu cred ca nu intamplator a adunat maidanezii inainte de Paste cand in galantarele macelariilor apareau pe langa miei si caini jupuliti. Daca vrea sa ne scape de caini atunci sa igienizeze gropile de gunoi din jurul Bucurestiului, sa puna capace la tomberaone si sa ridice de pe srazi zilnic muntii de gunoaiele din mahalale care alimenteaza turmele de sobolani si caini. Ar trebui ca pentru candidatii la primariile Capitalei sa se puna conditia ca bunicii lor sa fie nascuti in Bucuresti. Haimanaua de Basescu nu are de unde sa stie ce inseamana civilizatie pentru ca e venit cu pluta pe Dambovita.
miki romania Luni, Aprilie 23, 2001 3:07 PM
Comentarii: Mai multe filme,jocuri,muzica gratuite.
Gigel colectionarul de bibelouri capitale din Pampas Luni, Aprilie 23, 2001 6:41 AM
Comentarii: Sa caza in turburarea lui ... dar sa stim si noi!
turbatu' Duminica, Aprilie 22, 2001 6:43 AM
Comentarii: Mai nene io mi's turburat de citi turburatzi cini am vazt la circumscriptzia lui trubaduru de basescu-ala de a si turburat apele lichidind flota turburata !Turburare nene aduc ciini astia domnule si instabilitate politica-conditzii tocmai bune sa creeze o stare turburata ce ar putea produce pina si caderea guvernului! Nu asa nu am putea intra in comunitate cu turburari turburatoare! Riscam sa ii turburam pe toti cu citzi agentzi turburati am trimite la turburare!Stabilitate politica chit ca se stabilizeaza cu agenti turburati vorbitori de limba rusa! Multumim din inima salvatorului natiei romane-Basescu pletosu'
Neamtzu , Aprilie 22, 2001 1:20 AM
Comentarii: Stiti cumva daca odiosul primar Basescu a asasinat-o in masa si pe mamica mea cu pete dalbe?
Hau hau!
Ghiopardul Sambata, Aprilie 21, 2001 8:36 PM
Comentarii: Asasinat in masa la Bucuresti organizat de Basescu! Se estimeaza ca sute de caini comunitari au fost ucisi in cazarmile primariei la ordinul odiosului primar Traian Basescu, executati fara mila de mercenarii primariei prin injectii letale, strangulare, gazare sau lovituri cauzatoare de moarte. Nici cainii nu mai pot trai in Romania de rautatea politicienilor. Sa sesizam tribunalul international de la Haga ca cainele e prietenul omului.
Gigel Colectionarul de bibelouri Dedicatie Germana Sambata, Aprilie 21, 2001 8:57 AM
Comentarii:
Gigel colectionarul de bibelouri ... din closet Sambata, Aprilie 21, 2001 8:53 AM
Comentarii: De domnul din stinga nu stiu ... dar cel din dreapta este Presedintele ales al Romaniei. Dinsu vorbeste vreo patru limbi si toate in ruseste, a fost redactor sef la editura didactica si pedagogica asa ca ar trebui sa aveti mai mult respect pentru comandantul dvs. suprem!
Altfel sa stiti ca dvs. sinteti un pic cam magar ne_germanizat ... in ciuda mediului inconjurator ... de care nu se prinde civilzatia din cauza unui strat deosebit de gros de jeg si nesimtire seculara. Va zic aceste complimente cordiale cu seriozitate, sinceritate si fara sa va trimit cu capul inainte in buda fara apa curenta din care ati fost genezat!
Ramine cum am stabilit! Driepti ... la stin-ga ... pe loc repaus!
Neamtzu (venim de la tine de pe site, Gigele) Vineri, Aprilie 20, 2001 10:06 PM
Comentarii: Mai Gigele, baga-ti bebelou-n closet, sa vezi ce intra la apa dupa doua saptamāni.
Mai glumim si noi īn mod serios.
Cānd īi vad pe astia, fac tensiunea 200/120
Si-ncepe sa-mi fie suspect si AL de Sus: cica-i sus si vede... Parca ar avea clatite pe ochi si astia din poza-si fac de cap, daca nu-i matraseste vreo māna banala, lumeasca.
"Daca te-ajuti singur..."
Gigel ... colectionarul de bibelouri Vineri, Aprilie 20, 2001 4:20 PM
Comentarii: Traiasca pedeapsa capitala prin decapitare partiala si lenta scurgere a singelui, tras pe/in teapa, casapirea maidanezilor urbani si in special victoria socialismului biruitor asupra oamenilor muncii mioritice de la orase, sate si navetisti cu rata TV! Cu cine o sa mai votam daca altii mai buni nu e? Striti undeva un atelier de micsorat capete usor decapitate ... am un pretin bun si vreau sa-l fac "bibelou"?
Neamtzu Vineri, Aprilie 20, 2001 8:27 AM
Comentarii: Clau
Asa ca poti spera la o schimbare, dar ea nu va avea loc, pentru ca orice timpenie a 'orinduirii' poate fi musamalizata, orice opozitie e redusa la tacere. Suntem pregatiti sa-i dam lui Iliescu cam atita timp la putere cit a avut Ceausescu, si pe urma sa ne bucuram ca a fost decapitat ?
Nu avem atāta timp si nici sufletul nostru nu mai are rąbdarea sa astepte atāta sa se-ntāmple asta. Ce-ar fi sa-l mazilim īn stil romānesc? ...Ce-i?, am zis ceva rįu?:-) Cānd a dat el ordinul sa se traga-n bucuresteni pe 21-22 si pāną spre Revelion '90, nu s-a ofticat nimeni. Apoi numai povestea cu minerii ar merita o condamnare cu moartea.
Hai, din 14 cazuri de omucidere ce i le pun pe cont lui Ion Iliescu ,pentru ca stiu precis cum s-a īntāmplat, īi iert 13 sa nu zici ca sunt al dracu'. Ar mai ramāne unul pentru care Ion Iliescu ar trebui īmpuscat. Pentru celelalte 13, cum am zis, nu mai trebuie sa ispaseasca pedeapsa. De preferinta la acelasi zid din Tārgoviste. Fac pariu ca n-au zugravit aia peretele de atunci. Na, vezi? Legea aia nu-i buna de nimic: noi tot spunem ce gāndim si, mai ales "cānd nu-i voie": la "Euroooopaaaa", la Strasbourg, īn Internet...
"Si, pentru ca toate (relele) trebuiau sa poarte un nume, li s-a spus Iliescu...":
Stima noastra si māndria!
Clau Joi, Aprilie 19, 2001 2:04 PM
Comentarii: Neamtu: 'Eh!, si pe tine, ca pe mai totzi , te deranjeaza nu atāt legea īn sine, cāt cei ce sunt la cārma Romāniei si se folosesc de lege īn scopuri particulare, strąine de Interesele Statului, cu care, cum le este obiceiul, se confunda, ca pe vremea lui Ceausescu. Ca si cu sabia: depinde de māna care o-nvārte.'
Eh, gresit. In schimb accept idea ca statul exista pentru a proteja interesele cetatenilor lui, deci accept notiunea de aparare atunci cind e vorba de stat. Deci accept ideea ca un secret de stat are ratiunile lui de a exista, dar nu accept o lege care ar extinde nepermis de mult notiunea de secret. (Si daca acceptam ca sabia e necesara, macar trebuie sa ai grija cum faci sabia(poate ca nici nu o faci sabie, ci o arma mai inteligenta) pentru ca mina care o invirte sa fie mai putin importanta). Dar, putem considera ca secretul de stat nu trebuie sa existe, orice s-ar intimpla. Asta e o alta discutie.

Iar faptul ca prin aparare, americanii inteleg atacul, e o alta istorie. Cam tot timpul am privit SUA cu un oarecare amuzament. Mai ales americanii aia care dorm intr-o rulota si 500 de dolari li se par o avere, dar sunt mindrii ca fac parte dintr-o natiune mare, cea mai puternica din lume. Sau aia care se cred liberi dar sunt fortati sa mearga in Golf (Vietnam...) unde i-a trimis 'natiunea' sa lupte eroic pentru geo-politica si staregia 'nationala', si sa faca pe cobaii intoxicati cu uraniu saracit.

Iar cu bumerangul, toate frumoase, dar o lege a tainelor cum o avem noi, tocmai ca va impiedica, sau cel putin va amina nepermis de mult ordinea sociala existenta. Asa ca poti spera la o schimbare, dar ea nu va avea loc, pentru ca orice timpenie a 'orinduirii' poate fi musamalizata, orice opozitie e redusa la tacere. Suntem pregatiti sa-i dam lui Iliescu cam atita timp la putere cit a avut Ceausescu, si pe urma sa ne bucuram ca a fost decapitat ?

Neamtzu BND Joi, Aprilie 19, 2001 11:11 AM
Comentarii: Clau
Cum s-a mai spus, secretul national nu are nici un sens ca concept, ci ca metoda de a asigura siguranta nationala. Deci o lege a secretului nici nu ar trebui sa existe. Ar trebui sa avem doar 3 legi: 1) Legea sigurantei nationale, care sa trateze si cazul secretului ca metoda de a asigura siguranta nationala,..."
Eh!, si pe tine, ca pe mai totzi , te deranjeaza nu atāt legea īn sine, cāt cei ce sunt la cārma Romāniei si se folosesc de lege īn scopuri particulare, strąine de Interesele Statului, cu care, cum le este obiceiul, se confunda, ca pe vremea lui Ceausescu. Ca si cu sabia: depinde de māna care o-nvārte. Īn America NSA īsi face de cap literalmente si īnregistreaza continuu e-mails si convorbiri telefonice ale cetatenilor americani, le cotrobaie prin viatza privata si le controleaza coshul de gunoi. Peste 150 de milioane de americani sunt puricati mai catalogatzi decāt europeenii, cei cu carte de identitate. Doar ca americanilor li se da falsa impresie ca sunt nesupravegheati pentru ca se pot legitima doar cu drive-license. Daca s-ar face public tot ceea ce a adunat Statul despre ei, s-ar simti omul de rānd ca-n cushca si ar plesni Sistemul. Europeeanul este obisnuit cu "īnghesuiala" si lipsa de secretomanie a Statului. Chestie de mentalitate dar, sa-i spui unui american ca-i mai supravegheat decāt un budhist din Tibetul chinezesc echivaleaza cu a provoca un razboi civil. Tocmai pe acest fundament, al libertatii individuale neīngradite, se bazeaza toata doctrina americana: libertatea de-a zburda prin America si Lumea īntreaga nesupravegheat si aceasta image falsa, de rocker calare pe-o Harley sau de "Marlboro-Man", este cu grija īntretinuta la Washington & Langley. Doar arhivarii de la USArmy si al spitalelor nu stiu cum sa rezolve toate cererile de informatii ce le vin zilnic de la diferite servicii secrete ale Statului. Dar o astfel de secretomanie combinata cu o paranoia demna de Razboiul Rece pare a fi acceptata treptat si-n mod tacit de catre americani, mai ales dupa bombele de la Oklahoma si Trade Center ... la noi nu Legea ar trebui sa deranjeaze atāt cāt magarii ce se folosesc de ea sa-si ascunda tiganelile si escrocheriile lor particulare. Ce-ar fi sa-ncepem cu comunistii īnainte si sa nu mai votam tāmpenii ca si ultima data, romāni ? ... Si, pāna la urma, o astfel de lege are efect de boumerang.... daca se schimba orānduirea. E ca si cum Iliescu ar reintroduce pedeapsa cu moartea... si tot el ar fi primul "beneficiar", daca se constata ca a dat ordinul sa se traga īn populatie īn 22.12.89, ca sa provoace debandada pe strazi si sa se fofileze la conducere. Cum am zis, poate-i buna si legea asta la ceva... mai tārziu cānd se-ntoarce placa. Daca se va schimba Ocārmuirea la Bucuresti.
(dragii nostri comunisti, voi ce parere aveti? ha-ha-ha!)
Miti Miercuri, Aprilie 18, 2001 5:52 PM
Comentarii: Dragii mei, ma bucur sa va regasesc. va scriu in graba, ma mana realul si incurcaturile lui (meandrele concretului:) din urma! Nu rezist sa va scriu cateva randulete.

Actiunea de protest impotriva legii secretului nu s-a terminat! Trecem in alta etapa. Legea revine in Parlament pentru noi dezbateri si eventualele modificari! Domnii senatori si deputati au primit deja e-mailurile cu o prima tran$a de semnaturi. nici o reactie, electronica sau nu. N-am apucat sa depun protestul in copie hard, cu lista actualizata de semnaturi la BIPul (Biroul pentru Informatii Publice) Camerei Deputatilor. O s-o fac zilele astea, e tocmai bine ca legea n-a re-intrat inca pe ordinea lor de zi la dezbateri. Un raport statistic detal;iat, cum vrea J, va promit pe la sfarsitul saptamanii. Sa auzim de bine si tineti-mi pumnii ca am de infruntat fel de fel de balauri birocratici :-)
Clau Miercuri, Aprilie 18, 2001 11:49 AM
Comentarii: Vad ca si prin ziare se intreaba lumea ce e cu Iliescu, ca nu se mai stie pe ce carare merge. Ba e alba ba e neagra. Nici nu ma mir ca nici noi num mai stim cum sa o luam.

O lege a Secretomaniei mi se pare ca nu are nici un sens. Ca nu e constitutionala mi se pare evident, la fel de evident ca si faptul ca e contra naturii. Cum s-a mai spus, secretul national nu are nici un sens ca concept, ci ca metoda de a asigura siguranta nationala. Deci o lege a secretului nici nu ar trebui sa existe. Ar trebui sa avem doar 3 legi: 1) Legea sigurantei nationale, care sa trateze si cazul secretului ca metoda de a asigura siguranta nationala, 2) Legea accesului la informatie si 3) Legea proprietatii intelectuale (sau ceva de genul asta) care sa reglementeze printre altele si secretul de serviciu ca metoda de aparare a proprietatii intelectuale.
Poate ca ar trebui sa mergem un pic in sensul asta si sa refuzam categoric o lege a secretului, care sa consfinteasca secretul ca principiu democratic !!
J Miercuri, Aprilie 18, 2001 10:10 AM
Comentarii: Actiunea cu protestul a fost incheiata, dar concluziile au fost doar partiale. Sa-l rugam pe Miti sa ne prezinte o "dare de seama" si noua semnatorilor. Din stirea Mediafax rezulta ca datorita celor care au contestat legea la Curtea Suprema (probabil PNL)legea a fost gasita neconstitutionala. Intrebarile mele sunt urmatoarele:
1) Cate semnaturi au fost stranse in total?
2) Cate au fost stranse pe Internet si cate prin alte mijloace?
3) Distributia geografica a semnatarilor (macar aproximativ -Bucuresti- provincie-din afara tarii).
4) Care au fost institutiile la care a fost trimis protestul, si in ce forma (e-mail, scrisoare, depus personal etc)?
5) Care a fost raspunsul institutiilor, si ce mijloace au fost folosite pentru a urmari cursul birocratic al protestului?
6) Ce probleme ai intampinat? (amenintari, bete in roate, suport insuficient, etc.)
7) Ce concluzii ai in legatura cu eficienta protestului in forma asta si ce ar fi trebuit facut in plus pentru a avea un impact mai mare?
Cam astea ar fi intrebarile mele. Parerea mea este ca daca exista numere de inregistrare, si adrese de e-mail ale secretariatelor, ai putea sa le faci publice pentru a ne interesa si noi, cat se poate de insistent, de raspunsul acordat protestului nostru.
Schmidt Marti, Aprilie 17, 2001 9:41 PM
Comentarii: Este normal ca sa existe momoloage atāta timp cāt uni stau pe margine si asista. Ce este de mirare! De cānd sa semanat protestul nimeni nu a mai postat serios pe acilea, ba dimpotriva si atunci? Aha sa executat si terminat actiunea, motiv ptr care .... regret am multe semne ce ma distanseaza de D-vs si nu numai. Fiti sanatosi pe mai departe si mearga bine fara mine!
MY+.... Marti, Aprilie 17, 2001 6:39 PM
Comentarii: Dece tebuie duplicate si s-o ,sau sa-l-implici pe MITI???Tu CLAU=CLAU,crezi ca iti iau IDEILE??LE ai ??-Si asa nu inteleg nimica din ce ciripesti ,sau cloncanesti tu=asa zicea si vulpea cu strugurii ca-s acrii=si deci nu-mi trebuie Ideile tale si nci ale MItiei-Mitiului...!! Sa fiti sanatosi!!VV-a inviat Cristos si va scoase din grote,dar va vreti inapoi..Marsh in apoi ca ploua afara cu Mystici..!!
Clau Marti, Aprilie 17, 2001 5:20 PM
Comentarii: Miti: Nu ai vrea sa faci un duplicata pentru Idee ? Ii dam numele 'la Mysticu' si-l rugam frumos pe Jenica sa mearga acolo, si-i promitem sa-l vizitam regulat si sa-i raspundem cit de mystic putem, numai sa ne lase Ideea pentru noi.
Lasind gluma la o parte, tre' sa recunostem ca ni s-au cam segmentat discutiile, am ajuns chiar la momoloage.
Cu Iliescu, tind sa fiu de parerea lui Neamtu. Ilici asta are un talent sa ne spuna ce vrem noi sa auzim, si sa faca cum vrea el.
Clau Marti, Aprilie 17, 2001 5:06 PM
Comentarii: A trecut si vacanta asta, asa ca inapoi la lucru...
Sa va povestesc cum e prin aeroportul din Dublin. Coborim jos, din avion, si ne tot duseram prin niste coridoare pina am ajuns intr-un loc unde scria 'Exit' si erau niste irlandezi care ne luara la intrebari de pasapoarte. Ne-au intors din drum ca cica trebuie sa le completam o foita cu tot felul de date. Aia de la ambasada ne-au prevenit ei sa pastram actele de la cererea de viza ca poate ne intreaba cineva de ele. Asa ca am scos actele, si am inceput sa completam fitzuica. Mai vorbeam in romaneste intre noi (eu cu sotzu). Deodata apar 4 tinerei cu privirile pierdute: veneau si ei de pe undeva de pe un coridor. Ii vad ca se uita la noi cum vorbim si deodata se insenineaza si napustesc peste noi: 'Bai, unde e iesirea ?'. Noi, mai fletzi de felul notru, ne miram, ne uitam in jur, si zicem 'Acolo' (adica unde scria 'Exit'). Baietii se uita la noi, se uita unu la altu, si zic : 'Nu mai, n-ati inteles! UNDE E IESIREA?'. Abea atunci am priceput si noi ! Erau clandestinii nostrii si ne-au confundat cu oamenii de legatura. Asa ca le-am explicat ca nu suntem noi aia. Terminaram de completat fitzuica, si ne-am pus la rind la control de pasapoarte. Acolo, alta runda. Eu am trecut cu brio, pe la o tipa simpatica, dar barbatul mi-a nimerit la unul mai scirnav. A inceput sa il intrebe citi bani avem. I-am zis si nu i-a convenit. Noi nu pricepeam ce vrea, pina la urma m-am suparat ca ce are dom-le cu banii, el de carte VISA n-a auzit ? Sau ce Irlanda a trecut in lumea a treia fara sa ma fi prins eu ?? Omu, in loc sa se supere pe mine, asa cum ma asteptam, paru multumit de rezultat; m-a intrebat doar daca sunt studenta. I-am zis ca nu, sunt mai batrina decit crede, si ca sunt inginera. A zis el ceva in limba aia irlandeza a lor, si la fata mea nedumerita mi-a tradus si in engleza ca cica imi ura o viata fericita in continuare. Bun, mai departe il intreaba pe sotzul cica cum e in Romania. El, baiat sincer, zice ca nu e prea bine. La care vamesu scoate niste ochi cit cepele, o fi crezut ca a pus-o de-un viitor refugiat. Mai intreaba o data: acelasi raspuns, dar de data asta mirat. Se scarpina barbatu-meu in cap, pe prinde ca ceva nu e in regula, si zice 'Da care e problema ?' La care ala zice ca de ce am plecat noi din Romania, nu avem de lucru sau de ce ? Sotul meu se uita la el si pina la urma pricepe ce vrea. Ii explica ca noi avem de lucru, da nu in Romania. Cind a auzit ala s-a linistit, si pina la urma reusiram sa trecem in Irlanda.
Frumoasa tara, dar pentru vizitat, ca altfel cica faci reumatism de atita ploaie.


JS+ Luni, Aprilie 16, 2001 6:30 PM
Comentarii: NU conmentez crestinismul,dar asta noapte la mine in Central America-Time-dela 1 pana la 4 au fost aratate descoperirile arheolgice ,legate de IISUS...Fiind prea bolnav ,nu le-am prins intregul lor curs...Cred c-o sa mai revina pe Discovery???Ceea ce spune autoarea de mai la vale,este drept si as ruga-o pentru cultura unora,ca sa "deserteze" mai asiduu aceasta tematica,fiindca venind dela unul ca mine,o sa mi se spuna iarasi de baiazizi,ca sa plimb ursu..UNDE ??O afla ,poate Mircea dupa Rovine !!??=Cristos A INVIAT !!!...Natura ??? La noi a inceput sa moara;friguri si temperaturi ca iarana,dupa niste calduri inainte de pashti de ne credeam in Iulie..!!!Si Baiazidului meu ii multumesc de urs,si de rugaciunile ce le-a promis ca le va face pentru mine..!!!De-or fi bune si din suflet ,o sa simt binele,de nu..!?..Eu insa, tot cu recunoshtinte raman..!!
Dorinella Tiraspol Luni, Aprilie 16, 2001 5:35 PM
Comentarii: Cristos a inviat!
Am coborat din munti sa va urez un Paste fericit . Va iubesc si va pup pe toti dragii mei caci serbam acum ca si cei de demult ziua invierii lui Mitra ori Osiris ce insemna revenirea soarelui de primavara dupa ce omul-Dumnezeu sta in intuericul pesterii trei zile. Batrinii nostri stiau ca dupa ce sorele sta in mormantul celor trei luni de iarna omenii se imbracau in straie albe ca zapada si se intristau prin post inaintea Invierii soarelui caci Isus este sorele inimii lor. In vreamea de inceput a acestor practici soarele isi incepea ciclul anul in zodia Berbecului, sacrificarea mieluilui avand un inteles astral. Crestinismul a adaptat aceste datini la era Pestilor, multe dintre datini pierzand semnificatia initiatica. Acum, trecand in era Varsatorului noi semne si intelesuri stau sa se nasca.
JS+ Duminica, Aprilie 15, 2001 6:01 PM
Comentarii: ADAEVARAT ,+A INVIAT.....!!! A INVIAT CRISTOS SI NATURA PLANGE SI LACRIMILE PLOII SE PRELING PE "CAZATURILE" GOLGOTEI DIN NOI"""CRISTOS +A INVIAT !!!!
JS+ Duminica, Aprilie 15, 2001 6:01 PM
Comentarii: ADAEVARAT ,+A INVIAT.....!!! A INVIAT CRISTOS SI NATURA PLANGE SI LACRIMILE PLOII SE PRELING PE "CAZATURILE" GOLGOTEI DIN NOI"""CRISTOS +A INVIAT !!!!
JS+ , Aprilie 15, 2001 2:28 AM
Comentarii: CRISTOS A INVIAT=!!!!=========ADEVARAT C_A_NVIAT+!!!!
baiazid Sambata, Aprilie 14, 2001 8:41 PM
Comentarii: Mysticule,mai plimba ursul pina dupa Paste.Mai relax cu spionii si comunistii ca bati cimpii. MA ROG PENTRU TINE!
MY=. DIN OTOMANIA BAIAZIDICA=== Sambata, Aprilie 14, 2001 9:01 AM
Comentarii: Mai spionule,iti scoti capul,uita-si de Rovine ???Secatura cadaneasca si cu harem intins prin baltile Brailei si spurcaiune dela Scornicesti,plimba tu pe Dracu'pan-o trece Pashtele,ca sa stea in linishte saracii pe care voi astea baiazidici i-ati dus la sapa de lemn..Taca-ti fleoanca de comunist imputzit ca ti-o astupa cat de curand cei care vin de printre mortii revoltei ca sa te baiazideasca si pe tine..O sa te zideasca ..Unde-i Manole ala argesheanul ?? De Tzepshi si de Manoli mai barbatoshi aveti voi scopitzilor nevoie ,ca sa va indrepte pe drumul drept ,imputztiuni comunarde..!! Tu orbitule vezi suferinta din Vlahia,sau te legara cadanele la minte ??.Scarba ma apuca cand vad baia-ziditzi la minte si burebistici zaibariti flendurandu-se prin balamucul subcarpatic...!!!Halal sa va fie,ca nu meritati oua inroshite de sange mantuitoric,ci ca sa va scurteze CINEVA de ceeace aveti tamp si degeaba pe umeri..!!
baiazid Sambata, Aprilie 14, 2001 8:19 AM
Comentarii: Mysticule,mai plimba ursul pina dupa Paste .
MY=.MY. DE AIUREA Vineri, Aprilie 13, 2001 10:12 AM
Comentarii: Pustiu....Pashtele ??Dar cam toti calugarii teoctisiti,mishuna prin strainezia,ca se pare ca-i hermafrodi prea sexuitul? Sunt oameni in tara care ashteapta evacuarea ca nu si-au achitat apa ce n-o aveau si asha si intretinerea care lipsea-fiind(?)-cu desavarshire.???!! Zic si eu ca cel ce scrise sub mine:SALUT!! SI UN PASHTE TRAIT ILUZORIU DE CATRE MULTZI-FERICIT !!!
SLAYER BUCURESTI Vineri, Aprilie 13, 2001 6:03 AM
Comentarii: SALUT
Neamtu de la Jermany Joi, Aprilie 12, 2001 5:57 AM
Comentarii: MITI Īn ziua cānd Ion Iliescu īsi da demisia si nu trebuie alungat precum Milosevic, atunci parca-parca mai cred si eu ca se misca ceva-n Romānia
Pāna atunci, poate sa povesteasca Iliescu ce vrea, ca tot nu-l cred. "-Capul lui Motoc/Priboi vrem..." "-Daaa, fracte, ca nu-i al meu! :))) "... + Un zāmbet larg!...
"- Regele Mihai I?... OK, brothers, numa' sa nu vina cu māna goala. Ceva investitori ceva lovele, un credit acolo, c-aici s-o cam gatat de furat si ne-am mai extinde un picut..."
Un Paste fericit, va doresc la toti aici!
Mihai Eminescu Miercuri, Aprilie 11, 2001 8:46 PM
Comentarii: Azi gāndirea se aprinde ca si focul cel de paie Ieri ai fost credinta simpla-īnsa sincera, adānca, Īmparat fusi Omenirei, crezu-n tine era stānca Azi pe pānza te arunca, ori īn marmora te taie.
O PARERE==== DIN NIMIC.==== Miercuri, Aprilie 11, 2001 8:18 PM
Comentarii: Politica romaneasca dela '89 ,Nu este opera romanilor,ci DOAR MORTZII sunt ai lor si sufletele acestora isi cer DREPTATEA..Ilici ar avea intentzii,dar NU initziative,ca de,rusa se dezvatza greu..Si ma-sa Altul NU mai are de unde scoate !! Striga degeaba mortzii de pe treptele catedralei Regale dela Timisoara....Ca si restul romanimii lento se vor duce tot- cam,acolo,si dreptatea se va prelinge Draculic prin secoli..si poate candva o alta "animatzie" DRACULA ,va incita imaginatia naivilor deshtepti dela Soare apune ??!! Gloata se va TOPII,precum Ghetzarii dela POLI si se va rasfira pe campuri secetoase si o va-nghiti tzarana...Pustietatea,ce-o mai fost,se va re-intinde iarasi si iarasi pe cumile blegite ale OMULUI....Nimicnicia va invalui,precum fu invaluita si Sanscrita si arienismul si,si...!!??? NU spera.......Si NU aibi TEAMA......!!!
Miti Miercuri, Aprilie 11, 2001 7:09 PM
Comentarii: Clau, ma bucur si iti multumesc. Sarbatori fericite!

Am ascultat pe viu emisiunea Scurt pe 2 cu Iliescu, CTPopescu si R. Filip. Surprinzator, dar Iliescu a opinat ca desi Ristea Priboi e baiat bun, conteaza uneori si imaginea si in cazul de fata prevaleaza interesul national adica a lasat sa se inteleaga ca respectivul sef de comisie SIE ar trebui sa paraseasca functia.

Un rezumat al discutiei il gasesti la:

Ziua 11-APR-2001
Iliescu - "Scurt pe doi"
Presedintele nu are nimic impotriva ca Regele Mihai sa se implice in viata politica * Promovarea securistilor afecteaza integrarea in NATO * Bulgarii au scapat de vize pentru ca au fost mai scrupulosi

Presedintele Ion Iliescu a declarat, luni seara, in emisiunea "Scurt pe doi" a postului public de televiziune, ca va avea o intalnire cu membrii Colegiului National pentru Studierea Arhivelor Securitatii, la solicitarea acestora. Presedintele Iliescu a declarat ca "dincolo de pareri personale", pozitia sa oficiala in calitate de sef al statului este de deschidere fata de toate institutiile sale. "Altminteri, sunt multe de discutat in legatura cu utilitatea acestui demers si chiar in cazul activitatii sale, cum anume sa evite situatiile care sa aduca in societatea noastra elemente de tensiune, de incordare", a adaugat Iliescu.

Ion Iliescu a admis ca "poate" a gresit in trecut in relatia sa cu Regele Mihai. "Poate am gresit intr-o vreme, influentat si de starea de spirit, de incorsetarea in care ma aflam si tensiunea in care lucram", a declarat presedintele Iliescu, referindu-se la relatia sa cu Regele Mihai I. El a adaugat ca, in prezent, a survenit o schimbare in aceasta relatie si ca a ajuns la "o judecata mai lucida si mai realista". Presedintele a declarat ca nu ar avea nimic impotriva daca fostul suveran al Romaniei s-ar implica in viata politica, urmand exemplul Regelui Simeon al II-lea al Bulgariei.

Seful statului a apreciat ca numirea in anumite functii a unor fosti ofiteri ai Securitatii poate afecta integrarea Romaniei in NATO. "Este adevarat", a confirmat presedinele Iliescu, referindu-se la faptul ca numirea in anumite functii a unor fosti ofiteri de Securitate, precum Ristea Priboi, face Romania mai putin atractiva pentru NATO.

Iliescu considera ca precedenta guvernare ar fi trebuit sa adopte legile privind statutul strainilor si securizarea frontierelor, pentru ca Romania sa beneficieze de acelasi regim in privinta vizelor ca si Bulgaria. Presedintele Iliescu a apreciat ca bulgarii au fost "mai scrupulosi cu angajamentele pe care si le-au luat", adoptand actele normative respective. In acelasi timp, "Romania a promis chiar mai mult si nu a facut acest lucru", a declarat Iliescu. El a declarat ca Romania are posibilitatea, pana in luna iunie, sa adopte actele normative necesare pentru ca cetatenii romani sa poata calatori in spatiul Schengen fara vize. (Mediafax)
Clau Miercuri, Aprilie 11, 2001 6:52 PM
Comentarii: Miti nu te speria de adresa mea, sunt in vacanta pe alte tarimuri, ar tot nu m-am putut desparti de Idee.
Am venit sa va urez un Paste fericit, cu oua rosii si tot ce va doriti.

Vazurati ca iara nu se stie ce e cu interesul national: Iliescu zise ca Ristea Priboi intr-adevar ne pune bete in roate pentru integrarea NATO, dar ca trebuie, in cazul lui, sa luam in calcul 'interesul national'. Cu alte cuvinte interesul nostru national e sa nu intram in NATO ?? Nu de alta, da sa stim si noi, sa ne apucam de rusa.
Oda bucuriei Miercuri, Aprilie 11, 2001 6:36 PM
Comentarii: Citez:
BUCUREŞTI, 11 apr (MEDIAFAX) - Legea privind protecţia informaţiilor clasificate (legea secretului de stat) a fost declarată neconstituţională prin hotărīrea de miercuri a Curţii Constituţionale, care a constatat că procedurile de vot şi de mediere ale legii nu au fost īndeplinite de către parlamentari, conform legii fundamentale. Īntr-un comunicat remis, agenţiei MEDIAFAX, de către Curtea Constituţională se arată că "legea privind protecţia informaţiilor clasificate este neconstituţională, fiind adoptată de Parlament cu īncălcarea procedurilor Constituţiei prevăzute de articolul 74 referitor la adoptarea legilor şi hotărīrilor şi de articolul 76 privind medierea". Conform articolului 74 din Constituţie, legile organice se adoptă cu votul majorităţii membrilor fiecărei Camere a Parlamentului. Articolul 76 precizează că, īn cazul īn care o lege ajunge la mediere, iar comisia de mediere nu ajunge la un acord sau dacă una din Camere nu aprobă raportul comisiei de mediere, textele aflate īn divergenţă se suspun dezbaterii Camerei Deputaţilor şi Senatului, īn şedinţă comună, care vor adopta textul definitiv, cu votul majorităţii parlamentarilor. Curtea Constituţională a fost sesizată īn 15 martie de un grup de 62 de deputaţi PD, PNL şi UDMR, care au apreciat că adoptarea legii informaţiilor clasificate a īncălcat Constituţia atīt din punct de vedere procedural, cīt şi al fondului. Deputaţii opoziţiei au susţinut că legea adoptată a avut la bază două iniţiative legislative, una promovată de Radu Timofte şi alta de către Guvern, care nu au trecut prin cele două Camere ale Parlamentului, iar Guvernul Năstase a introdus īn dezbaterea plenului Parlamentului unele texte care nu se aflau īn divergenţă īntre cele două Camere, fapt care contravine Constituţiei. Potrivit Constituţiei, legea va fi retrimisă Parlamentului spre reexaminare, iar obiecţia de neconstituţionalitate poate fi īnlăturată numai dacă cel puţin 2/3 din numărul membrilor fiecărei Camere a Parlamentului votează pentru adoptarea legii īn aceeaşi formă
O INTREBARE. DIN CERINTZELE VIETZII=. Marti, Aprilie 10, 2001 9:37 PM
Comentarii: DE CE O FI SCOS PATROANA SI ====RUGACIUNEA MEA--DE PASHTI ==???? O FI PERICULOASA ==PENTRU LA IDEE ??? SAU ROMANILOR?? N-OR FI RUGACIOSHI ???
CINEVA DE ORIUNDE==== Marti, Aprilie 10, 2001 9:26 PM
Comentarii: NEAMTULE,BINE CA TE-AM GASIT..!!!! NUMAI CU TINE pot EU vorbii despre cele romanesti !!Fi bine venit !! Sper ca Patroana sa nu ma svarle-afara ??!!
Neamtu din Nemtia Marti, Aprilie 10, 2001 7:56 PM
Comentarii: JS
Buna sa-ti fie inima, d-le JS-CINEVA. Bine te-am gasit. Da, este frumos aici, cum spui. Sper sa tina.
Neamtu din Nemtia Marti, Aprilie 10, 2001 7:54 PM
Comentarii: D-nei MITI Curatenie de Pasti. De cind l-a amenintat Schmidt pe Io ca il imp., subit 's-a nivelat terenul' . Bine si la timp ati facut asta, d-na MITI. Tocmai voiam sa va indemn la aceasta. Poate cineva sa-i explice va rog colericului Schmidt ca asemenea amenintari fac mai mult rau d-nei MITI decit adresantului? Eu nu am puterea sa o fac fara sa-l admonestez in termeni mai tari si atunci doar o luam de la capat. Alta Marie cu aceeasi palarie. Multumesc de gazduire, d-na MITI.
CINEVA DE NICIUNDE= Marti, Aprilie 10, 2001 7:48 PM
Comentarii: Bine ati facut ,ca n-o fi LA IDEE loc de tembelism Mvist,sau jenist,sau schmidtuist,sau IO-vist,sau Livist,sau,sau,sau,...!!! UN PASHTE FERICIT LA TOATA SUFLAREA !!!!
Ciberplaie$ Marti, Aprilie 10, 2001 2:20 PM
Comentarii: In curand: Vocea Ciberplaiului!