.... @ .Ciberplai

[Alegere aleatoare a sitului Ciberpla| Lista siturilor  Ciberplai | Editare]

Inapoi La ideeInapoi pe ciberplai

Europe, Deshert, Marti, Februarie 18, 2003 11:23 PM
De ce TREBUIE ca Romania sa intre in NATO, de ce TREBUIE ca Romania sa intre in UE? Ca sa poata calatorii scursorile societatii romanesti in voie? ca sa le aratam europenilor ca avem o cultura de doi bani jumate manelizata pana la extrem, sa le aratam femeile noastre muritoare de foame dar care se imbraca dupa ultima moda? Deocamdata Romania sa fie multumita ca este cat de cat "libera". Romania trebuie sa faca in asa fel incat sa fie rugata sa intre in EU nu sa cerseasca un loc in randul lumii. Avand insa in vedere spiritul romanesc, asa ceva nu se va intampla niciodata, nu suntem in stare sa avem acel bun simt de a ne respecta intre noi si cu atat mai putin de a fi uniti in jurul unei idei. Valorile romanilor nu sunt si cele ale vestului. De aceea propun sa stam linistiti in banca noastra de tarisoara amarata si sa nu ne bagam in treburile altora ca niste mahalagioaice. Nu suntem noi in masura sa judecam ce zice Cirac sau Bush. Iar daca nu am fi vrut atat de mult sa intram in UE, declaratia lui Cirac nici macar nu ne-ar fi afectat. Va doresc o zi foarte buna!
Diplomat din Senegal Marti, Februarie 18, 2003 8:19 PM
Principiul nationalitatilor impus in pactica internationala in perioada 1917-1918 a impulsionat miscarile de emancipare nationala din interiorul marilor imperii Europene. De altfel, in aceasta perioada, nici o alta formula nu mai putea rezolva problemele nationale de pe baranul continent dominat de imperiul dualist Austro-Ungar sau din imperiul Rus. In acest context, la 27 decembrie 1917, presedintele SUA, W. Wilson, a proclamat in senatul american celebrele 14 puncte in care se arata: Lumea trebuie sa devina un loc sigur pentru orice natiune care doreste sa dispuna liber de propria sa viata, sa decida asupra propriilor institutii. Orice natiune sa se bucure de un tratament egal cu celelalte natiuni, sa nu mai fie expusa la violenta si agresiuni. La punctul zece se arata: "Popoarelor din Austro-Ungaria, carora noi dorim sa le vedem salvgardat si asigurat locul printre celelalte natiuni, trebuie sa le fie acordata cea mai larga autonomie." Dar aceste principii aduceau o grava atingere Imperiului Austro-Ungar care urmarea obtinerea unei paci separate cu puterile Antantei si daca tratativele purtate in 1917 de ducele Sixte de Bourbon-Parma ar fi fost acceptate, imperiul ar fi anexat Serbia, Muntenegrul, Oltenia, Muntenia si vestului Moldovei. Spre norocul nostru, monarhiile dualiste intrau in contradictie cu conceptia wilsoniana exprimata in cele 14 puncte si acest fapt a permis ca in aprilie 1918, Congresul de la Roma al reprezentantilor natiunilor aflate sub dominatia austo-ungarilor (italieni, polonezi, romani, cehoslovaci, iugoslavi) sa adopte in unanimitate declaratia finala prin care principiul nationalitatilor si principiile dreptului international devin principalele criterii pentru noua ordine politica in Europa Centrala si de Sud-Est.

Aceasta scurta intruziune in trecut a dorit sa deschida un orizont mai larg prestigiosilor politicieni din aceasta cafenea si sa-i elibereze de frustrarile personale si constrangerile nationale. Va recomand sa analizati cu foarte mare atentie si responabilitate atitudinea celor trei, Franta, Germania si Belgia, deoarece nu intotdeauna clamarea unor principii democratice serveste unor scopuri nobile. Prin integrarea in UE, statele Europei Centrale si de Sud-Est sunt obligate sa renunte la principiile dreptului international care au consfiintit in 1918 existenta statelor nationale in Europa de Est. In acest context, derapajul Frantei, accentuat de declaratia lui Jeaques IraK referitoare la sansele de aderare ale Romaniei si Bulgariei in UE, devine extrem de periculos.
Alexandru Marti, Februarie 18, 2003 6:25 PM
DOMNULE 4NICK : Daca regimul lui Saddam Hussein este sau nu o dictatura asta este o problema a poporului irakian. Personal nu consider ca Statele Unite sint o democratie dar in acelasi timp cred ca felul cum este guvernata U.S.A. este problema poporului american. Eu n-as fi de acord ca U.S.A. sa fie bombardata si ocupata de o putere straina cu pretentii de luptator pentru cauza ’’civilizatiei ’’ si ’’democratiei ’’. In istoria modrna U.S.A. a demonstrat pina acum reflexe si apucaturi de ’’serial killer ’’ si nicidecum un comportament decent si responsabil. 11 septembrie reprezinta efectul bumerang al agresiunilor si barbariei americane in toata istoria moderna. Un razboi in Irak ar fi o escaladare a tensiunilor pe care politica americana iresponsabila le-a creat pina acum si-ar putea impinge mai departe planeta spre dezastru total.
S&C Marti, Februarie 18, 2003 5:04 PM
Din atita amar de demonstratii pentru pace n-am vazut si eu o pancarda sa ceara dezarmarea lui Sadam ... cu un asemenea gest ar aduce pacea pe care o doreste toata lumea civilizata ... chiar si familia Bush?!

Lupta asta pentru pace rau inteleasa si practicata "useful idiots" a facut din Sadam "Alba ca Zapada" (varianta francofona) si din Bush a facut Hitler (varianta germana).

Ieri s-au distrus in Irak 5 kile de mustard gas ... cum e asa ceva posibil daca Irakul nu are arme chimice in the first place??!! Nu cumva era vorba de brinzica francofona bine ingropata in nisip?

Pina si UN-ul s-a speriat de solidaritatea si unitatea inter-europeana si i-a rugat pe bastinosi din regiune sa nu mai bata cimpii si sa-i beep grija lui Bush si apartenenta sa la natzi party ... si sa se concentreze la dezarmarea lui Sadam ... adica la pace!

Poate ca un front comun ... l-ar fi convins pe Sadam sa se pensioneze pe Coasta de Azur! Insa Chirac pina nu-si rupe gitu ala lung de imparat al Europei ... nu se lasa! Am auzit ca Congresu vrea sa-i acorde "clauza natiunii cele mai defavorizate mental" cu jartea neagra si fluier auriu de cocosel galic!
Kuki Marti, Februarie 18, 2003 3:58 PM
Miti, scapa-ne, te rog. Iarasi s-a produs tiganul MV pe scena locantei.
dictionar Marti, Februarie 18, 2003 3:52 PM
Ce înseamna S&C ? Prescurtare dela "scatologie" ?
4nick gorgan Marti, Februarie 18, 2003 3:38 PM
"Often the message of protesters is contradicted by history," "... o premiză indispensabilă pentru consolidarea cuceririlor democratice şi inaintarea omenirii spre noi culmi de civilizaţie şi progres." Culese de pe internet, de la oamni luminati!
Noi vrem crapul lui Motoc! Marti, Februarie 18, 2003 3:09 PM
Campania inaugurata de primarul Bucurestiului, Basescu Traian, de strangere de semnaturi pentru deblocarea proiectelor de modernizare a capitalei,peste 2 miliarde dolari, a pus pe frigare guvernantii. Cozmin Gusa, secretarul general PSD, declara ca asupra Primariei Capitalei se vor abate noi controale, dupa Corpul de Control al primului-ministru si Curtea de Conturi. El a mai spus: "Basescu este un dezastru pentru PSD si nu putem sa-l lasam sa guverneze." Dumneavoastra ce parere aveti, este util acest razboi romano-roman pentru dezarmarea lui Basescu?
inedit Marti, Februarie 18, 2003 3:00 PM
Dl Bozdoc exprima o idee înalta, demna de o tribuna situata în orice tara am imagina... Extrem de placut si înaltator. Retinem pasajul: doar SUA poate genera idei de valoare. E bine ca cineva afirma acest punct de vedere, daca am fi stiut mai de mult ar fi fost bine. Nu uitati s-o însemnati într-un carnetel pastrat în loc sigur.
DJ Calu Marti, Februarie 18, 2003 3:00 PM
Coana Miti, scoate prostia asta de muzica, a început sa ma doara capul.
Zizzy Balluba Marti, Februarie 18, 2003 2:36 PM
Trupa Parazitii se desparte, cel putin temporar. Cei doi baieti vor sa incerce fiecare sa scoata cate un album solo. Cheloo Nick si Freakydisk MV spun ca sunt constienti ca fanii ii doresc in continuare in aceasta formula, dar vor sa aglutineze si experienta solo, pe la usa cafenelei, considerand-o ca pe o pauza binemeritata.

Cat despre Nick, acesta isi dorea de ceva vreme sa cante la flaut cu o trupa de rabini, iar acum cu siguranta isi va vedea visul implinit. Fanii formatiei ii vor mai putea urmari behaind impreuna doar in cateva zile si, desigur, pe albumele de succes pe care acestia le-au lansat in arhiva cafenelei.
Ghiopardul Marti, Februarie 18, 2003 2:00 PM
Bleah, atata scandal pentru un prapadit de razboi!
Bozdoc Vasile Marti, Februarie 18, 2003 1:53 PM
Politicianul care nu are interes în problema dezarmarii Irakului nu este dăunător, ci inutil, pentru ca deşi doar SUA poate genera idei de valoare, toate naţiunile ar trebui sa fie in stare să le judece. Discuţiile la nivel inalt nu trebuiesc privite ca o piedică în calea acţiunii militare ci ca o premiză indispensabilă pentru consolidarea cuceririlor democratice şi inaintarea omenirii spre noi culmi de civilizaţie şi progres.
S&C Marti, Februarie 18, 2003 12:21 AM
Cucuriguuuuuuuuuu Galuuuuuuuuu ... a ciripit desteptarea "cocoselu galic din NATO" noul "self-incoronat" Imparat al Europei ... care "beep" numa bibilici colorate "red-white-rouge" si care nu vrea sa va mai bage in UE (desi poporul francez era fratele poporului roman ... singuru popor francofon din est ... a carei capitala, cind nu-i acoperita complet de maidanezi, arata ca Parisu Mic si insalubru!

Alon Zamfanti Cretini din curve batrine ... ca s-a furat cam multe ... iar brinzica continua sa se imputa ... sint deja foarte curios sa vad cum scoate camasa Chirac Bonaparte ... si cum o sa o intorca ca la Versaille ... liberte, solidarite, fraternite, jartele negre, kan-kan, jos bichinii, pozitia de lupta ... craci pe umerii clientului sau french love dupe budget ... cu plata inainte, of course?!?
Sisif Australia Marti, Februarie 18, 2003 12:16 AM
Purandelule AxD! M-ai facut sa ies pe ciberplai dupa atata timp... Bine ma, zburatoare nenorocita, ti-am facut pomana mare aici...! Am taiat doi emu si un cangur, caci astia, oricum, isi halesc emblemele nationale... Si tu? Te durea exact in facaletz de durerea noastra. Te-ai tavalait de ras... Este? Mare idiot esti! Da' te iert de data asta ca esti baiat simpatic. Daca o mai mierlesti vreodata nu mai sunt dispus sa trec cu vederea... Avelo si apa la tomate!
SAPREUSNICA Marti, Februarie 18, 2003 10:58 AM
Na, ca iar m-am facut de kkt, ca am copipastuit chiar eu poantele alea cu istoria Frantei. Iar VOI AMERICANII ce p. mamii voastre atzi facut de-ati votat asa: Seventy-one percent of Americans believe that the Palestinians should not be given a state, since they have not fulfilled President George W. Bush's conditions for creating a state, which he outlined in his speech of June 24. These were the findings of a poll of 1,000 Americans conducted last week by John McLaughlin and Associates and sponsored by the Zionist Organization of America. Bush's conditions include "fighting terrorism, stopping the promotion of hatred in its media, ending the encouragement of murder in its schools, becoming a democracy, and respecting human rights." The respondents were 36% Republicans, 37% Democrats, and 21% independents; 53% Protestants, 28% Catholics, and 2% Jews; 76% Caucasians, 11% African-Americans, and 10% Hispanics. The survey also found that: By a margin of 77% to 12%, Americans say "the United States should stop giving the Palestinian Arabs $150 million" in aid each year. Mai bine-mi dadeau si mie ceva din banii aia, ca sa nu mai cersesc de la a batrana. Hai? N-aud, baga-v-as în originile voastre nobile de vacari imbecili si plozi de curve si hotzi cautatzi prin Europa de Justitzia Engleza. A, pardon, aia pedofilii sunt belgienii. Tot un drac! 61% believe "the goal of Yasser Arafat's Palestinian Authority is the eventual destruction of Israel," while 19% say the goal is "to have a small state living in peace alongside Israel." 51% say a Palestinian state will be a terrorist state, compared with 25% who believe it will be a civilized democracy.
Jacques Chirac - Prietenul lui Sadam! Marti, Februarie 18, 2003 10:43 AM
Gestul statelor est-europene candidate la Uniunea Europeană de a susţine Statele Unite în chestiunea irakiană este copilăresc, nesăbuit şi periculos şi le-ar putea afecta şansele de aderare.
Alfa-Ωmega Ecumenia Marti, Februarie 18, 2003 8:42 AM
Draga Porumbelul Pacii, Sa nu-mi spui ca ai fost simbata la ora 12 in fata teatrului national la manifestatia antirazboinica. Daca ai fost, mai mult ca sigur ca m-ai vazut si poate chiar ne-am salutat. Un timp am vorbit cu scriitorul Pavel Corut (cred ca asa il cheama-deoarece eu personal n-am citit nimic de el si nici nu stiu ce orientare politica are) si apoi m-am fotografiat cu copilasul irakian si cu tatal sau. E mica lumea!Sa traiesti!
Roxana Marti, Februarie 18, 2003 8:26 AM
Io Nicule, iti multumesc ca ai republicat aspectele din Istoria Militara a Frantei, alea care se incheie cu "Going to war without France is like going hunting without an accordion. All you do is leave behind a lot of noisy baggage". Grozave sunt.. Ca poate le scapase cineva, si ar fi fost pacat! Si chiar pentru cei ce le-au citit, este asa de placut sa incepi ziua cu un zambet larg, ba chiar cu un hohot de ras! Parca te vad seara, singur, in fata oglinzii, murmurandu-ti tie insusi cu voce stinsa: Je vais brler des nuits entiטres au matin je te haןrai / Et puis un soir dans mon miroir je verrai bien la fin du chemin/ Pas une fleur et pas de pleurs au moment de l'adieu/ Je n'ai vraiment plus rien א faire je n'ai vraiment plus rien... Ooooo, ce m-am intristat din cauza ta! Ia sa mai citesc odata chestia aia cu "Going to war without France is like going hunting without an accordion. All you do is leave behind a lot of noisy baggage". Hi,hi,hi, mi-am revenit!
S&C Marti, Februarie 18, 2003 2:16 AM
Puradelule bine te-ai reincarnat mincatias ... esti ok?! Cam proasta gluma aia macabra ... suna a la PreaNespinzuratii aia de la PRM filiala Cluj-Napoca!
S&C Marti, Februarie 18, 2003 1:36 AM
ANUNT CIVIC IMPORTANT:

Coana Mitica te avertizez ca daca miine tov. Iliescu (si restul Europei de Est) ii da MUIE (cum se cuvine) lu conu Chirac ... eu o sa tin cu tov. Iliescu si restul Europei de Est ... (chiar daca nu l-am votat nicodata pe tovarasu hidrologist propagandist presedintele ales al RSRomania din NATO) ... chiar daca o sa-mi zici mata si Dorinelea, sustinatoarea fortelor NATO de la Slobozia si Kogalniceanu) ... FSN-ist, pH-Dist, PDS-ist, UTC-ist, Soim al Patriei ... sau alte kacofonii mioritice ... Ich bin ein Romanian ... hai baietii aratati coitele sa le vada curva galica!


S&C Marti, Februarie 18, 2003 1:15 AM
"Io no soy mariniero soi CAPITAN ... SUPREM al IEUROPEI" ... si nu va bag in Ieuropa Mea pe voi "copii tradatori" care v-ati bagat in NATO si nu vreti sa-l sabotati asa cum v-a zis taticu VOSTRU SUPREM ... marele producator de baghete unse cu brinzica imputita si de vinisor. Se pare ca Chirac a inebunit de-a binelea; nu numa ca suporta "liberte, solidarite, fraternite and prosperite" in Irak dar vrea sa suporte aceste principii profund democrate si-n Europa de Est ... chiar si-n Romania (azi v-a avertizat)! Sa vedeti ce-l "beep" tov. Nelu cel Investigat mine ... cu suport NATO! Se pare ca imbecilu a zis ca nu va baga in Europa (pe romani & comp) ca va purtati ca niste "copii cretini" si nu suportati Franta in razboiul sau drept impotriva Americii ... care incearca saraca sa se apere de teroristi! Cine lula lui francofona sculata (compliments of VIAGRA made with pride in the US) se crede acest nou Chirac Bonaparte ... adica ce vrea sa zica dinsu ... ca Burebista si urmasu sau fidel tov. Iliescu nu cinta "Alon Zamfants de la Patria" tot in spatiul Indo-European de la nord de Gurili Dunarii? Hai baietii ... schimbati milioanili in euro ... pregatiti-va de intrarea in Europa. Daca in NATO v-a bagat Ben Laden ... in Europa v-a bagat Chirac ... si clarviziunea sa din noapte in care s-a vist imparatu Europei ... inainte de a se pisa pe dinsul! Si sa mai zica cineva ca "prost sa fii noroc sa ai" ... nu se aplica la spatiul mioritic!

Tabalgiule ... baga viteza ... cit te mai lasa astia fara viza si amprente la intrare-iesire ... ca p'aci se arunca vinu si brinzica francofona intr-o veselie ... te intinzi in sant si astia te umple cu vin pe moca. Importurile francofone au scazut 15% in ultimele doua saptamini ... io ma strduiesc din greu sa termin stocu si nu-mi mai permit sa-l ofer la musafiri. Azi s-a dat la TV ca cica unele restaurante si magazine au scos de la vinzare toate produsele coloniale de origine francofona ... iar unii patrioti prin congres care zic c-am eliberat de doua ori curva din sula germana ... insista sa se bage trade restrictions. A dat prosperitatea dupe VOI ... cind s-o termina embargou American o sa va rugati de Romania sa va primeasca in Europa de Est ... cu brinzica voastra imputita! Nu mai vorbesc de turismu americao-francofon ... cu curvele lor si dolari converibili ... cica se "beep" fetele frumoase din Thailand de zece ori mai placut (am un pretin cu experienta geo-politica in zona) decit batrina curva galica. Numai aia de la partidu comunist va calca la vara (care au organizat demonstratiili de "peace not democracy" p'aci ... la care au participat si oameni seriosi) ... astia vine "cu sindicatu" minca-ti-as ca baietii e saraci lipiti (duh & buzunar) si n-are de unde ... ca unemploymentu e mic si vacanta lunga ... ca-n Europa!
4nick gorgan Luni, Februarie 17, 2003 11:37 PM
Europe si Alexandru, haideti sa discutam despre razboi, sau sa ne jucam dea razboiul. Poate stiti, din experienta proprie, ca America a avut un razboi in Corea. L-a pierdut pe jumatate. Jumatatea de N. a Coreii, care s-a eliberat, sau nu s-a eliberat, ca nu a fost ocupata de Americani, in fine, cum o vedeti? Cum ar fi Corea unita, sa zicem, cu un sistem ca acela din Sud? Eu mi-am dat un pulover nou nout din America si o camase, sa fie trimis la copii din N.Corea. Eram pe atunci in clasa I-a. Nu mi-a placut razboiul, nu am vrut sa fie copii si oamenii suferinzi in N Corea; le-am dat camasa de pe mine. Asta a fost in 51- 52. Le-a ajutat la cuceva? Poate mai bine le era, la cei din N.Corea, sa nu fi primit "ajutorul" meu, ar fi pierdut atunci, dar erau liberi pentru totdeuna. Acum, ganditi, e un caz similar in Irak. Ce farem, lasam criminalii sa le conduca tara, si sa faca armament cu banii irakienilor? Ori ce raspuns il voi asculta.
Alexandru Luni, Februarie 17, 2003 11:13 PM
NICK : Nu luati in considerare calomniile murdare ale acestor dinozauri acefali. Aveti printre noi oameni care va citesc si va apreciaza. Nu trebuia sa fiti atit de ultimativ cu doamna Miti. Dinsa este si ea om si se poate insela. Dealtfel s-a sarit peste cal de ambele parti iar dinsa ar fi trebuit sa-si conserve rolul de mediator si neutralitatea. Asadar ignorati toate astea si intoarceti-va. Fara dumneavoastra nivelul de aici de La Idee ar scadea mult sub apele marii.
Sa nu uiti, Darie!!! Flamanzi Luni, Februarie 17, 2003 9:19 PM
Iobagila asta a devenit cam confuz in ultima vreme, ce era el nearticulat inainte, acum de cind e plin de clabuci la gura nu se mai intelege nimic din ce spune. Eu totusi nu l-as da afara, ca si asa l-a lasat nevasta, are o viata de tot cacatul si pe linga toate astea ne mai si distreaza din cind in cind, e drept, distractie de bilci, dar macar e pe gratis. In alta ordine de idei, ia uite ce se mai intimpla prin lume: “European leaders united today behind a strongly worded declaration affirming solidarity with the United States and warning Saddam Hussein that Iraq faces one "last chance" to disarm peacefully.” Bineinteles ca curva aia batrina de Franta s-a opus la inceput, dar a semnat asa cum o sa semneze si pe a doua rezolutie de la UN saptamina viitoare, numai asa ca s-a crape Iobagila de necaz ca jidanii si americanii conduc lumea in timp ce iobagii sclavagesc pe cimpia muncii proletare. Iar Germania, iubitul meu Iobagila, cu comunistul incompetent de Schroeder la cirma, o sa ajunga falimentara in curind, si nemtii o sa aplice pentru emigrare in America. Asta insa n-o sa fie valabil pentru auslander-i si apatrizi mioritici, care au sa fie trimisi inapoi de unde i-au fatat bravele lor mamici revolutionare prin anii obsedantului deceniu.
S&C Luni, Februarie 17, 2003 9:13 PM
Tov. Nick ... iar ai rupt camasa de forta si lantu! Esti barem vaccinat? Sint gelos ... il iubesti pe aproapele tau Teddy mai mult decit pe mine! Sa-ti fie rusine!
S&C Luni, Februarie 17, 2003 9:03 PM
N-ai ambitie de nu bei vinu ala din cizma-sabot de tablagiu NATO fara drept de vot ... merge cu niste brinzica imputita lipita bine de-o bagheta sculata a pace, libertate, fraternitate si asa mai departe ... ca si irakienii astia e oameni care pot sa se bucure de libertate!? Trebe sa marturisesc ca mi-a fost mila sa arunc vinu frantuzesc la canal ... e singele Domnului ... ca doar nu sintem musulmani ... mai bine il beau frumos, insa nu mai cumpar produse frantuzesti (nici macar apa) ... ca imbecilii astia vor sa faca razboi mondial cu diplomatia, comertul si moralitatea lor de curve virgine! Oare i-ar fi ajutat Americanii si NATO-ul pe Francezi daca (Doamne fereste) avioanele alea picau pe Paris (cum era sa se intimple citiva ani inainte de 911) si francezii declarau razboi antiterorist!?

Am impresia ca Chirac cinta din greu ... "io no soi marinero soi capitan de l'Europe" ... si a inceput sa si creada chestia asta ... e trist cind cineva se da cu capu de pereti de buna voie si nesilit de nimeni ... crezind ca are capul mai tare ca betonu armat din Irak care nu se da dezarmat nici sa-l "beep"!

Ma duc sa mai golesc un chateau ... pina nu ne invadeaza trupele de cavalerie coloniala ale lui Chirac Bonaparte ... plutoneru major al Ieuropei!
Nick Luni, Februarie 17, 2003 8:18 PM
Miti
Când alde boul ala de pretin al tau Ionick si-a permis sa ma-njure-n fel si chip, nu te-ai prea strofocat sa-i dai ultimatum-uri d'astea. Auzi fa, tu te crezi la rahatul tau de Institut? :-( Vezi ca nu sunt angajatul tau sa-mi dai vot de blam p'aici. Daca tot începi cu datul afara, atunci ai putea sa-i mai astupi gura si gunoiului aluia jidovesc de la COX, caruia i-ai facut fir direct când se-ncarca pagina asta. Stii tu ce vreau sa spun cu "FIR DIRECT" la IP-urile oamenilor de-aici.
Vad ca le aduna maimutzoiu' cu sârg, IP-urile. Numa' ca ai lui Franco de la Madrid sunt extrem de refractari la doleantzele lui jidanesti de la USA ;-)... ha-ha! ;-)

Lasa tanti Miti, uite îtzi promit ca nu mai vin p'aici, ca sa ai si tu pace, dar si eu sa nu vomit la citirea rândurilor pro-razboi ale porcilor pe care-i adapostesti aici. Mai vezi si ce-a zis Dustin Hoffman la Berlin. Vezi coana Miti?, Exact cum spuneam p'aici, acela-i evreu cu caracter, nu jidov împutzit. Si ma pish pe persoanele alea care se-ascund dupa pseudonimele cu care calomniaza, mint, întorc Istoria cum le pica lor bine. Au ajuns cacatzii doi ai Internetului sa jigneasca Frantza, tzara care l-a dat pe Lafayette Americii si i-a aparat cu flota ei coastele, ca sa nu mai primeasca englezii întariri. S-au gasit CINE sa judece Frantza lui 1789, doi cacatzi, un bou texan si-un jidan porc comunist emigrat cu pile si relatzii prin 1975.
Asa, stimata Miti, acuma, dupa ce tzi i-am prelucrat un pic pe democracy-shtii astia ai tai, potzi sa tzi-i iei pe "domnii" astia cu care va tamâiatzi reciproc si sa-tzi-i împaiezi. Pune-i macar în vitrina, daca nu potzi deschide un ZOO.
OK faci si tu ce crezi, treaba ta. Ai 24 de ore sa-tzi ceri scuze de la mine ca ai fost partinitoare, suffisanta si aroganta :-) Hai, 48 de ore, treaca de la mine :-))))))

Dar eu îtzi ushurez viatza si nu mai vin. deci, ca sa fim întzeleshi, cere-tzi tu scuze de la mine ca tzi-ai spalat rufele murdare prin intermediul catzeilor tai si i-ai asmutzit ca la comanda, când v-am luat de ciuful vostru pro-americantz.

Parca ziceai ca Cultura nu-i democratica... Pai nici n-are cum sa fie, cu-asa Kulturnici. ca-n afara de propaganda pentru Razboiul Petrolului nix kultur.
DECE NU SCHIMBI si tu vorba aici si deschizi o discutzie aici despre Martin Luther-King de exemplu? Nu ala cu Biblia, alalantu' ;-)... Alka la care Cultura era Democratica...
Asta daca tot plec si nu mai avetzi pe cine înjura, când UNO din nou nu va aproba razboiul vostru mercantil, saptamâna ce vine ;-)

Alivoar si nu plângetzi totzi de-odata dupa mine :-)))))))))))...
Nick Luni, Februarie 17, 2003 8:17 PM
Miti
Când alde boul ala de pretin al tau Ionick si-a permis sa ma-njure-n fel si chip, nu te-ai prea strofocat sa-i dai ultimatum-uri d'astea. Auzi fa, tu te crezi la rahatul tau de Institut? :-( Vezi ca nu sunt angajatul tau sa-mi dai vot de blam p'aici. Daca tot începi cu datul afara, atunci ai putea sa-i mai astupi gura si gunoiului aluia jidovesc de la COX, caruia i-ai facut fir direct când se-ncarca pagina asta. Stii tu ce vreau sa spun cu "FIR DIRECT" la IP-urile oamenilor de-aici.
Vad ca le aduna maimutzoiu' cu sârg, IP-urile. Numa' ca ai lui Franco de la Madrid sunt extrem de refractari la doleantzele lui jidanesti de la USA ;-)... ha-ha! ;-)

Lasa tanti Miti, uite îtzi promit ca nu mai vin p'aici, ca sa ai si tu pace, dar si eu sa nu vomit la citirea rândurilor pro-razboi ale porcilor pe care-i adapostesti aici. Mai vezi si ce-a zis Dustin Hoffman la Berlin. Vezi coana Miti?, Exact cum spuneam p'aici, acela-i evreu cu caracter, nu jidov împutzit. Si ma pish pe persoanele alea care se-ascund dupa pseudonimele cu care calomniaza, mint, întorc Istoria cum le pica lor bine. Au ajuns cacatzii doi ai Internetului sa jigneasca Frantza, tzara care l-a dat pe Lafayette Americii si i-a aparat cu flota ei coastele, ca sa nu mai primeasca englezii întariri. S-au gasit CINE sa judece Frantza lui 1789, doi cacatzi, un bou texan si-un jidan porc comunist emigrat cu pile si relatzii prin 1975.
Asa, stimata Miti, acuma, dupa ce tzi i-am prelucrat un pic pe democracy-shtii astia ai tai, potzi sa tzi-i iei pe "domnii" astia cu care va tamâiatzi reciproc si sa-tzi-i împaiezi. Pune-i macar în vitrina, daca nu potzi deschide un ZOO.
OK faci si tu ce crezi, treaba ta. Ai 24 de ore sa-tzi ceri scuze de la mine ca ai fost partinitoare, suffisanta si aroganta :-) Hai, 48 de ore, treaca de la mine :-))))))

Dar eu îtzi ushurez viatza si nu mai vin. deci, ca sa fim întzeleshi, cere-tzi tu scuze de la mine ca tzi-ai spalat rufele murdare prin intermediul catzeilor tai si i-ai asmutzit ca la comanda, când v-am luat de ciuful vostru pro-americantz.

Parca ziceai ca Cultura nu-i democratica... Pai nici n-are cum sa fie, cu-asa Kulturnici. ca-n afara de propaganda pentru Razboiul Petrolului nix kultur.
DECE NU SCHIMBI si tu vorba aici si deschizi o discutzie aici despre Martin Luther-King de exemplu? Nu ala cu Biblia, alalantu' ;-)... Alka la care Cultura era Democratica...
Asta daca tot plec si nu mai avetzi pe cine înjura, când UNO din nou nu va aproba razboiul vostru mercantil, saptamâna ce vine ;-)

Alivoar si nu plângetzi totzi de-odata dupa mine :-)))))))))))...
Alexandru Luni, Februarie 17, 2003 7:38 PM
NOTA : Ma refer desigur la cei ce promoveaza ideea razboiului si este un raspuns la inrebarea pe care ne-a adresat-o Europe.
Tablagiul pe doo carari între doo parcuri da nu intru Luni, Februarie 17, 2003 7:21 PM
Bun îi vinu' fra-ha-hanco-fo-hon
Hai diridi didi hai diridi da
Când îl bei fa-ra-ha si-hi-fo-hon
Hai diridi didi hai diridi da ...
ce faci, bre nea alecsandre, io beau si tu vezi dublu ? ... a la votre ... ca m-am cenzurat ... hâc ...
Alexandru Luni, Februarie 17, 2003 7:11 PM
AVERTISMENT : Se poate ca buna parte din insetatii de carnaj de aici sa fie de fapt una si aceeasi minte bolnava a unui psihopat cu delir megalomaniac si personalitate multipla. Caracteristic in cazul psihozelor este lipsa resortului moral si deci a constiintei. De la aceasta si incapacitatea de a rezolva dileme morale.
Alexandru Luni, Februarie 17, 2003 7:10 PM
AVERTISMENT : Se poate ca buna parte din insetatii de carnaj de aici sa fie de fapt una si aceeasi minte bolnava a unui psihopat cu delir megalomaniac si personalitate multipla. Caracteristic in cazul psihozelor este lipsa resortului moral si deci a constiintei. De la aceasta si incapacitatea de a rezolva dileme morale.
Miti Luni, Februarie 17, 2003 7:08 PM
Nick, ajungem iar la chestiunea f. grava a intrarii prin efractie in spatiul privat al persoanei si al agresarii ei. De la o discutie, chiar polemica, e inimaginabil sa se ajunga la agresiuni si amenintari cu agresiuni!!! Tu iti dai seama ca in spatele screen-name-urilor sunt persoane reale? Daca nu iti ceri scuze public celor pe care i-ai agresat, nu iti voi mai permite sa postezi de aici, atat cat pot si ma tin puterile. Incepand de acum, ai 24 de ore perioada de gratzie s'o faci.
S&C Luni, Februarie 17, 2003 4:30 PM
Dorinello te-a apcucat melancolia blegosa la vremurili bune cind se facea dragoste ieftin fara inflatie si dobinda ... "pi ruble" si "pi dijaba". Oare eliberarea poporului si democratizarea "hegemonica" a societatii irakiene te lasa rece? Ia gindeste-te la prosperitatea multilaterala ce va urma cind soferii de tir irakieni vor poposi liberi cu camilele lor prin parcarile Sloboziei!? Am auzit ca Americanii vor sa fure petrolu Francez din Irak si sa colonizeze cocoselul galagios irako-galic din zona! Adica de ce moldoviencele sa se emancipeze in bikini cu star and stripes NATO ... si irakiencele nu au voie ... ca spre deosebire de Avganistan sau Republica Moldova ... Irakul post Sadam poate sa fie o tara NATO foarte bogata si prospera ... nu din aia care bate cu sabotii in masa si-si ridica poalele'n cap sa sperie lumea civilizata?
Diplomat din Senegal Luni, Februarie 17, 2003 3:39 PM
Dorinella, nu trebuie sa te mire atitudinea autoritatiilor romane. Situatia este destul de pestrita pentru ca ar fi mult mai greu pentru PSD sa militeze pentru pace decat sa sprijine razboiul. Ilici doreste o rezolvare rapida a conflictului deoarece 2004 e an electoral si desi opozitia e KO, conflictul din Irak tinde sa scindeze electoratul iar alegerile pot avea un rezultat imprevizibil.
Dorinella Tiraspol Luni, Februarie 17, 2003 2:32 PM
Tara a pornit razboi cu paganii!
Dumineca, purtatorul de cuvant al Administratiei Prezidentiale, Corina Cretu, a confirmat ca o echipa de evaluare a Comandamentului SUA pentru Europa se afla in tara noastra pentru a examina aeroportul Mihail Kogalniceanu in vederea folosirii lui in eventualitatea declansarii unui razboi in Irak. Aceasta evaluare are loc ca urmare a deciziei Parlamentului Romaniei privind sprijinul oferit in eventualitatea unei actiuni militare in Irak.

Toate acestea nu sunt simple jocuri, ele au o finalitate politica pe cat de precisa pe atat de oculta si pentru a intelege esenta evenimentelor, se impune o comparatie intre internationalismul proletatr-socialist din perioada fostului URSS si mondialismul de astazi, dominat de o singura supra-hiper-putere, SUA. Daca internationalismul a fost ideologia care camufla hegemonismul sovietic, mondialismul de astazi camufleaza hegemonismul american. SUA, spre deosebire de URSS, isi ambaleaza ambitiile de dominatie intr-un invelis atragator, pe care Y. Dezalay si B. Garth il numesc "imperialismul virtutii". Cu alte cuvinte, cum ai renuntat de virtute, cum te prinde si te... Thomas Friedman sintetizeaza excelent mondializarea impusa de americani: "Amestec subtil intre internet si rachete de croaziera"!

Disputa dintre europeni si Casa Alba, trimite cu gandul la imensa gresala facuta de politicienii nostrii in perioada interbelica. Ei au crezut ca daca Romania Mare e legitima din punct de vedere istoric, ea devine automat si eterna. Efectele greselii s-au vazut in 1940 cand, prinsa intre doi colosi, Rusia si Germania, Romania a ales calea onoarei. Sa speram ca Uniunea Europeana nu o sa comita greselile noastre si prinsa intre SUA si Rusia sa se dezintegreze precum o naveta...
4nick gorgan Luni, Februarie 17, 2003 2:22 PM
Europe, cititi despre Kurdz, poporul asta este ocupat de prin secolul 6 dc.Sper ca nu vor fi multe victime din randul civililor si a copiilor. Cunoaste-ti Bistrita?
un ourang-outan ranchiunos Luni, Februarie 17, 2003 2:18 PM
Porumbghielule, vino sa te string si pe tine la chiept. (da sa nu maninci nimica cu doua zile inainte)
Amicul amicului e amicul mieu Luni, Februarie 17, 2003 2:04 PM
Corect, numai ca slovele paunesciene sunt acum cu arme si bagaje in tabara NATO. Merita sa-i auziti pe guristii belicosi din PSD ce viteji s-arata, sunt pe linie, pardon, pe axa (raului).
Pentru Porumbelul Pacii Luni, Februarie 17, 2003 1:57 PM
Adica ce vrei sa spui matale? Ca la Tel Aviv au defilat mai multi decat la Rabat, Alger si Moscova luate impreuna? Rabat si Alger mai inteleg, ca astia sunt proamericani sadea, nu ca israelienii. Dar la Moscova? Le-o fi dat guvernul un film bun la TV sa-i tina-n casa, ca de Inviere! Ca doar erau manifestatii spontane, nu?
Pentru Un Amic Luni, Februarie 17, 2003 1:50 PM
Adaugirea ta este foarte binevenita. Oamenii de ordine au trecut dupa sportivi, care-au trecut dupa pacifisti. Corect. Dar nu au fost ultimii. Dupa ei au venit Tomberoanele. Astea incheie o demonstratie pentru pace bine organizata! Vorba cantecului: Si ploaia care va veniiiii... Le va potopi pe toateeeee.
Test din Est Luni, Februarie 17, 2003 1:09 PM
Ba S&C, ia spune drept: Tu esti tigan?
Test din Est Luni, Februarie 17, 2003 1:08 PM
Ba S&C, ia spune drep: Tu esti tigan?
S&C Luni, Februarie 17, 2003 12:15 AM
Tablagiule nu-ti mai face atitea griji de politicoasa Coana Mitica. Asta e cu astia se defileaza ... de aia si traiesc in cacatul moral si material in care traiesc.La asa civici, civilizatie si prosperitate pe masura! Exista si un pic de dreptate pe lumea asta!

Ce-a facut bre Chirac al frumos si destept "en pasant by la Loraine" a batut cu sabotu pacii in masa NATO ... pina s-a rupt sabotu de trebe sa-l duca sa-i puna pingele noi NATO? Nu era mai bine sa nu se faca de cacat (de-au tras astia apa multiplu dupe dinsul incercind din greu sa scape de miros) si sa nu polarizeze omenirea in directie gresita. Ca si "lupta asta pentru pace" cind e facuta de cretini poate sa omoare oameni nevinovati. In loc de un front unit, care sa-l faca pe Sadam sa se gindeasca la un azil pe Coasta de Azur ... il face sa se gindeasca la "Victoria Finala", pe care a si declarat-o ieri dupa "suportul" francez. Inteleg ca gelosu Chirac face tot posibilu sa-l dea-n git pe nea Tony Blair "insularu" ... ca i-ar place dinsului sa fie el al mai popular si mai coios ... "conducatoru Ieuropei" care apara cauza dreapta, libera si democratica a poporului Irakian prin dictarorul sau iubit Sadam Husein ales cu 100% din vot ... frate cu poporu francez, desi saracele irakiencele n-are nasu chiar asa de lung si gura asa mare ca counterpartili galice.
Tablagiul din parcul decadent, da' decadent rău Luni, Februarie 17, 2003 6:42 AM
Doamna Miti,
m-am întors de la colt să vă spun că da, aveti dreptate, constat în viata cotidiană de toate zilele că politetea este asimilată cu o slăbiciune de caracter mai ales în zilele astea belicoase. A la votre si ar'voar !
Europe, Ciur Ponor, Luni, Februarie 17, 2003 5:25 AM
4nick, Nu poate fi comparat Sadam cu ceashca. Nea Nicu era ingramadit, Sadam este inteligent. In ce priveste crimele lui Sadam impotriva propriei populatii majoritatea (nu toate) sunt propaganda. Este adevarat ca a asasinat oponenti politici dar acuzatiile de genocid nu pot fi dovedite (din potriva, dovezile arata ca nu a fost el ci Iranienii). Dar preupunand ca ar fi adevarate, ca a omorat civili nevinovati, ce vrea sa faca USA/UK sa mai omoare cateva zeci de mii? Cu buna stiinta si cu sange rece? Criminali! Asasini!
Miti Luni, Februarie 17, 2003 5:09 AM
Pe loc repaus, Tablagiule. 5i lasati politeturile decadente in aceste vremuri de actiune fincaci cin' se scuza se acuza :-) Alivoar.
4nick Gorgan Luni, Februarie 17, 2003 12:51 AM
Doamna Europe, ce mai e pe la Bisrita? Mai traiesc "Subgalete"? Cat priveste victimele civile + militare nu e bine. E ca pe vremea iesirii din Egipt, daca stiti. Se pare ca El le-a astupat urechile sa nu auda. Ca sa intelegeti mai usor: Ce a facut Ciasca cand a vazut ca tot E-Europe o lasa moale? A cedat sau = a impuscat? Mai e zapada pe Burici?
4nick gorgan Luni, Februarie 17, 2003 12:39 AM
un mesaj de la Livius Bisericuta " Uite ce am descoperit acum cateva momente in legatura cu contraversatul verse din biblie care zice ca: "Ferice de cei saraci in duh, caci a lor este Imparatia cerurilor."(Matei 5.3), cu alte cuvinte, se comenteaza de multa lume ca; cei ce nu cunosc, si deci pe nedrept, ar fi mai favorizati decat cei care cunosc. Lucru ce ar indemna lumea, sa nu cunoasca Cuvantul. Ei bine, salvarea am primit-o de la prietenul Edgar Cayce (reading 1728-2) care zice ca: "A nu sti, dar a face ceea ce poti mai bine, simtit, experimentat in sine, pentru El v-a conta drept virtute." Asta vrea sa zica; si aceea care din diferite motive nu au ajuns la un grad superior de cunoastere a Cuvantului, si ei au parte de o jutecata dreapta, in lumina sarguintei ce au aratat-o in viata lor de a face binele, dupa cum au simtit ca este drept, si au avut curajul sa experimenteze in a aplica binele For Nick cu sabia scoasa.
Europe, Bistritza, Duminica, Februarie 16, 2003 11:34 PM
Nimeni nu pomeneste de victimele unui astfel de razboi, care vor fi fara indoiala in majoritate civili, femei si copii.
un ourang-outan ranchiunos Duminica, Februarie 16, 2003 10:30 PM
Unde-mi esti IO-bagila? sa te string la chiept sa-ti tisneasca rahatul din tine ca dintr-o fintina arteziana
Tablagiul mort de râs Duminica, Februarie 16, 2003 10:06 PM
Doamna Miti, ma scuzati, da' o sa lipsesc o vreme pentru ca trebuie numaidecât sa ies în culise si sa râd o luna încheiata de umorul cu care l-ati tratat pe Dom MV când l-ati facut pro-Iliescian de s-a mai luat si don Stef dupa contracurent si l-a emulat ba cu fesenist ba cu pesedist ... asa-i trebuie, daca se ia de cei trei muschetari ... Când ma mai întorc, aduc si o garnitura de curele cu diagonala pentru citit în zigzag ... a la votre si traiasca plaiu' umoristic !
Stef Duminica, Februarie 16, 2003 9:40 PM
Buna dimineata, mi
Stef Duminica, Februarie 16, 2003 9:39 PM
Bai Scufita, stii tu ce-i aia justitie intr-un stat decent? Ar cam fi cazul. Si zi asa, te-a suparat faptul ca nea Nelu si compania au fost incoltiti de justitia franceza...Fesenistule! Te pricepi la compuneri mobilizatoare. Nu chiar ca Paunescu Adrian, care acum inalta ode Nato la unison cu tine, dar orisicat. Emulezi si tu cat te tin curelele. PSD-istule!
S&C Duminica, Februarie 16, 2003 6:40 PM
Referitot de "zburatu din cafine" ... te rog sa ma pupati in "beep", fara s-mi gidili hemoroizii. Va multumesc pentru atentia civica de toapa multilateral dezvoltata. Hail CENZURA civica!
S&C Duminica, Februarie 16, 2003 6:32 PM
Hai sa explic si pentru doctorii din ploaie ... ca si ele e fintele lui Dumnezeu si-i pacat sa se duca la culcare cu mintea neteda:

Cind l-am comparat pe Sadam cu Mao, Stalin, Hitler (superiorii lui Sadam) si (prin absurd, of course) chiar nea Nicu (care nici macar nu se poate compara cu Sadam) nu insemna ca mi-am manifestat solidaritatea si pretinia cu vreunul. Nu, tovarasi civici, am incercat sa-l plasez pe Salam ... exact acolo unde apartine!

Cind discutam de cum vede justitia si moralitatea Franceza ... embargoul cu afise electorale vis a vis de exportu propriu de gaze toxice scl acareturi ... nu mi-am manifestat nicidecum suportu si nici solidaritatea cu tovarasu presedinte Ion Iliescu si partidu dinsului (de a carei cauza am divortat definitiv inca de mic copil ... pe vremea cind unii se jucau cu pasarica lor civica prin toate sedintele PCR si erau trimisi la sutudii lungi si superioare prin strainatate! Nici nu l-am votat minca-ti-as ... nici pe Iliescu si nici pe nea Nicu ... ca nu eram suficeient de civic cind am plecat din RSR!

Coana Mitica atentie la vocabularu ala de toapa civica ... ce voiati sa exprimati cind va refereati la "dihanie" ... nu cumva celebrul "beat the beast"?
Miti Duminica, Februarie 16, 2003 5:05 PM
MV si Nick, daca nu va potoliti "pamfletele" (a se citi atacurile neelegante), intr'un fel sau altul va zbor din cafine.
Miti Duminica, Februarie 16, 2003 4:42 PM
Salve, Jack. ONU a fost folosit asa cum au vrut/vor arhontii sferelor (de influenta). Nu vad de ce SUA nu si-a jucat atuu-rile. Lipsa de dibacie diplomatica? Lipsa de interes?

Altfel, cu toata simpatia pe care o am pentru Gigi amoroso jr. (doar ne-a introbagat in NATO -- ce-o mai fi si asta, ma tot intreb in ultimile zile...), trebuie sa recunosc ca gasesc un pic cam ciudata retorica lui: prea multe poezele cu turle si sobe, prea multe aluzii la cestiuni transcendentale -- doar nu e popa $ef ci un functionar superior de partid si de stat! Recunosc, in urechea mea muzicala imi zbarnaie neplacut floricele de stil ajustate cam din topor. Nu inteleg nici dihonia de pe cele 2 maluri ale baltii atlante, parca ar fi la noi pe e$icher cand se certa aripile partidului de nu se mai stie cine-i la putere si cine in opozitie. La noi e oarecum explicabil avand in vedere ca toti se trag din odiosul regim si sinistra lui sotie da' in Occident, dupa ce-au udat zilnic cel putin 3-4 sute de ani gazonul democratiei, nu poti pentru ca sa mai admiti, m'ntelegi, sa-si dea palme cu piciorul, in vazul lumii, ca orice mitocan!
S&C Duminica, Februarie 16, 2003 4:38 PM
"Dihanie" ii zici mata lu ma-ta aia civica!
S&C Duminica, Februarie 16, 2003 4:37 PM
Vezi coana Mitica de ce esti mata "bleguta civica" (ca sa fiu politicos)... ca nu intelegi absolut nimic din ce zic. Daca mata ai impresia ca eu l-am "absolvit" "pe tov. presedinte Iliescu din NATO", sau pe nea Nicu de la Varsovia ... afala ca te inseli amarnic. Cine sint eu sa "absolv" sau sa "judec" ... daca sint lipsit de orice principii? Mai bine du-te si organizeaza o demonstratie civica de solidaritate cu nea Sadam si "cauza dreapta a poporului" Irakian care nu doreste libertate!

Cretinu nu le nimereste ... da le potriveste al dracu de civic! Baga iute CENZURA sa nu te faci de rahat cu tot cu pH D-ul ala meteorologic si transpirat!
jenel-- Duminica, Februarie 16, 2003 4:37 PM
GOGULE,SA FIM CLARI..!!!! CINEVA S-A substituit tzie,si a inceput ca sa ma amenitze-nu pe ast web;ci altundeva,cu expresiunile si ca venid din Ottawa -via Spania.Puteam jura ca eshti..tu dar m-am dezmeticit c^nd nu am mai putut untra pe Gaziea.Dece ?Findca amitzia ta si a mea era bazata de shicaneli de distractziune,dar cu Gazieta era de suflet,si tu eshti din Gazieta..Nu ma intzelege greshit,fiindca shi asha vroiam ca sa te anuntz ca subsolurile lucreaz si ca eshti prelucrat si Gazieta asijderea....precu eu(dara nu xhiar asha de rau ca pe mine..!!)Vreau sa ma itzelegi ca d^nd in tine am intentzia ca sa il gasesc pe ala-aia,care ne subterfugiaza --si ii vo gasi..!!! deci Iarta-ma fiindca NU TU ESHTI TZINTA..!!I NT Z E L E GE --shi TU ODATA ca este altfel de lupta..!!!NU GOGU IMI FACE RAU!!INTZELES ??? CI UN SBSTITUT SUBSPECIE.Asha o patzii si cu Scufitza..Exzct la fel.El imi face bine si CINEVA MI-L SCOATE RAU !!?? Goguleda ash putea si la genunchi m-ash pune,numa ca sa ma crezi ca ii jocu meu subtil de a shti cine ma vrea gazat si etc..Si cine-s aia de ne asalta ca ce spunem noi nu afecteaza direct nimic,este vorbarie in cafane..TU si Scufitza,ca ce eu ziceste mai grav ca o iau serios mfara bascalie si la obiect.//DECI..CUM SA FAC CA SA MA INTZELEGE-TI TU SI SCUFITZA-MV,ca suntetzi de ai meidar este la mijloc jocul perfid al altora --shi-iiii shtiu-slava domnului !!?????? CU STIMA REALA= CU IERTACIUNI=DARA NU CU PLOCONELI SCABROASE-PENTRU AM^NDOI_ITZI CER INTZZELEGEREA-ACUM LA SF^RSHIT DE DRUM ??!!!
jenel-- Duminica, Februarie 16, 2003 4:37 PM
GOGULE,SA FIM CLARI..!!!! CINEVA S-A substituit tzie,si a inceput ca sa ma amenitze-nu pe ast web;ci altundeva,cu expresiunile si ca venid din Ottawa -via Spania.Puteam jura ca eshti..tu dar m-am dezmeticit c^nd nu am mai putut untra pe Gaziea.Dece ?Findca amitzia ta si a mea era bazata de shicaneli de distractziune,dar cu Gazieta era de suflet,si tu eshti din Gazieta..Nu ma intzelege greshit,fiindca shi asha vroiam ca sa te anuntz ca subsolurile lucreaz si ca eshti prelucrat si Gazieta asijderea....precu eu(dara nu xhiar asha de rau ca pe mine..!!)Vreau sa ma itzelegi ca d^nd in tine am intentzia ca sa il gasesc pe ala-aia,care ne subterfugiaza --si ii vo gasi..!!! deci Iarta-ma fiindca NU TU ESHTI TZINTA..!!I NT Z E L E GE --shi TU ODATA ca este altfel de lupta..!!!NU GOGU IMI FACE RAU!!INTZELES ??? CI UN SBSTITUT SUBSPECIE.Asha o patzii si cu Scufitza..Exzct la fel.El imi face bine si CINEVA MI-L SCOATE RAU !!?? Goguleda ash putea si la genunchi m-ash pune,numa ca sa ma crezi ca ii jocu meu subtil de a shti cine ma vrea gazat si etc..Si cine-s aia de ne asalta ca ce spunem noi nu afecteaza direct nimic,este vorbarie in cafane..TU si Scufitza,ca ce eu ziceste mai grav ca o iau serios mfara bascalie si la obiect.//DECI..CUM SA FAC CA SA MA INTZELEGE-TI TU SI SCUFITZA-MV,ca suntetzi de ai meidar este la mijloc jocul perfid al altora --shi-iiii shtiu-slava domnului !!?????? CU STIMA REALA= CU IERTACIUNI=DARA NU CU PLOCONELI SCABROASE-PENTRU AM^NDOI_ITZI CER INTZZELEGEREA-ACUM LA SF^RSHIT DE DRUM ??!!!
Miti Duminica, Februarie 16, 2003 4:25 PM
Stef, miti de la mitica. Sf. Mitica, patronul Bucurestilor. E o poveste mai lunga.
Miti de la Valea Mieilor Duminica, Februarie 16, 2003 4:09 PM
Ha! A meritat sa las dihania pe ringu de dans. Ce mai gag, patriotu nostru numa stars and stripes din cap pana-n picioare si retur, vorbeste de principii si il absolva pe Ilici de pacate, pe motive de comparatii geopolitice in belicitatea momentului! Vin ai nostri, pleaca-ai nostri, noi ramanem tot ca prosti :))) Bravo nene, sa te mai auz despre votatul cu fundul care acum, in unicitatea momentului oportunist, se transforma in votatul cu scaun la cap fincaci unde-ti sta fundul acolo iti va sta si capul!

Unde esti tu nenea Iancu ca punand mana pe ei sa-i imparti in 2 cete...
S&C Duminica, Februarie 16, 2003 3:47 PM
Jenele nu te supara de umoru francofon sec a tutulor funarilor nespinzurati de la PRM-Cluj. Povestese-i mai bine bancu ala haios, sa se cace pe dinsii de ris, cu "cine sapa groapa altuia ... "
Gogu de la Cuveit Siti Duminica, Februarie 16, 2003 2:58 PM
Ba Jenica... te vaz limbist de clasa...de unde vine bai espresia...hai sa te caricesc pana dai in lombago?
S&C Duminica, Februarie 16, 2003 2:54 PM
Porumbelule ... cite steaguri sculate a pace la Bucuresti, minca-ti-as? Astia isi mai aduc inca aminte de nea Nicu si coana Leana (sadamistii mioritici)... si nu-l inteleg asa bine pe Chirac si lupta sa pentru "pace, egalitate si prosperitate" versiunea French Kan-Kan? Oare nu le e rusine francezilor sa-l investigheze pe tov. presedinte Iliescu, membru NATO, ... pentru citeva camioane de afise electorale, cind ei sint implicati pina peste cap in afaceri murdare in Irak ... impotriva partenerilor NATO ... care NATO ar fi trebuit sa mearga dupe principiul celor trei muschetari francofoni?
Gogu de la Bagdad Duminica, Februarie 16, 2003 2:37 PM
Iote ba ca Jenica se mai ezista.... Bai halterofilu lu peste..io is Gogu nu oncle Sadam....iara incurcasi bulinele?... Daca imi promiti ca nu te mai iei la tranta cu scara te scot in targ la femei. Mai apuci sa dai si tu din kurdistan de freo doua ori si p-orma aduc dricu. De la Gogu uiz lav!
S&C Duminica, Februarie 16, 2003 2:23 PM
In America sint foarte multi oameni rezonabili ... care au si spinare si coite adevarate si care nu maninca brinza imputita si spun lucrurilor pe nume ... exact asa cum se cuvine. "Ridicatu nivelului" spre ascunderea adevarului ... e futere istorica, mon Tablagiu! Tocma de asta Americanu majoritar (care nu demonstreaza, ci voteaza si plateste taxe) e foarte greu sa accepte comertul francofon cu gaze toxice ... care ar putea fi folosite chiar aici in America. Te pomenesti ca acuma ca francofonii vor sa ne vinda masti de gaze si parasute de sarit pe geam ca sa aparam "cauza dreapta" si comertul lor colonial?! Oare de ce propune Franta trupe UN in Irak ... numa ca sa nu-l piarda pe Pacifistu Democrat Luptator pentru Drepturili Omului Sadam Husein ... parteneru lor de afaceri nelicitabile "la negru" cu black oil si coloniale? Oare mata crezi ca Americanii astia rezonabili nu vad colonialismu Francez practicat de o celebra curva NATO (putin cam purie, dar inca nepensionata NATO) ... indiferent de pimpu care o conduce spre victoria finala si excluderea din NATO? Chirac va fi dezamagit profund, oricit de tare va urla si oricita lume va scoate in strada, supravietuirea camaradului de afaceri Sadam Husein nu mai este o optiune pentru poporul American. Oare ce crede Sadam Husein cind vede atita amar de lume in strada si vazind ca a fost ales de UN sa fie sefu dezarmarii mondiale ... ca are experienta? Poate a venit timpu ca arabii de pretutindeni sa se uneasca ... si sa controleze toata lumea (cu robinetu de black oil) sub conducerea unui marelui lider Sadam Husein, nu?

Demonsratiile de ieri sint remarcabile ... sint convins ca poporu Irakian e mindru ca cineva ii apara "cauza dreapta", "drepturile omului", "aspiratiile de libertate" exact asa cum le implementeaza marele democrat, umanitarist si pacifist cu porumbei albi in singe ... Sadam Husein! Oricum daca adunati toti acesti demonstranti (nu toti sint "imbecilii utili" ci marea majoritate) nu cred ca ajungeti la totalu crimelor comise de Sadam Husein pentru apararea "drepturilor omului cu trabuc in gura" ... vorba lu Tony Blair. E drept ca pe linga Mao, Stalin si Hitler Sadam Husein e copilas ... de aia trebe protejat "ca astia nu se nasc in fiecare zi" ... cum ne zicea iubitorii lu nea Nicu care e ca Scufita Rosie pe linga Sadam ... (ca n-a omorit aproape pe nimeni)!!! Poate saptamina viitoare organizati o demonstratie sindicala sa-i prezentati un omagiu si lu nea Nicu si Coana Leana ... ca sa nu se treaca cu vederea ca fiecare natie are Huseinii ei!

Textul de istorie nu-mi apartine ... n-am atita umor si nici "nivel ridicat" de istoria francofona. Poate daca iau niste VIAGRA ... numa asa sa mi se scoale nivelu pentru pozitia principiala francofona! E un text foarte popular care circula pe E-mail printre "Americanii rezonabili si principiali" ... ca care va sa zica unde nu e principii ... se ajunge ca-n Franta.
Tablagiul cu cititu' în diagonala de la curea Duminica, Februarie 16, 2003 9:44 AM
Domnule MV, când vorbeam de boit mustati pe cartea de istorie, ma refeream la rezumatul respectiv , l-am citit acolo unde l-ati pus initial si, personal, i-am acordat la a doua lectura, tot atâta % de umor si obiectivitate cât si la prima. Intrucât nu mi-am ales tara în care m-am "aciuit" dupa valoarea ei în istoria mondiala, ci dupa alte criterii strict egoiste, nu vad dece as cadea în extremele expresive pe care le folositi dumneavoastra, numai ca sa apăr o diferenta de opinie de moment. Diferenta între presa americana si cea franceza, în aceste zile si pe aceeasi tematica, este ca presa franceza încearca sa ridice nivelul de pricepere al cititorilor, nu sa-l scufunde la genunchiul broastei , prin anecdote primare, cum face în general cea americana. Vorbesc de cotidianele de mare vânzare, nu de cele specializate, care sunt chiar si mai moderate.
Citadin sau taran, francofonul stie care sunt realitatile, nu dă mai multe parale pe guvernul actual de larga concentrare majoritara, decât a dat pe guvernarea socialista de doua decenii " ... tous des pourris ... " în rest, la pastisul de dimineata, toti fara exceptie discuta strategia larga a zilei în curs. Sper ca si în america de sus sunt oameni rezonabili în numar suficient , care nu au tot atâta treaba cât aveti Dv. cu curva de franta. A la votre.
Un Amic Duminica, Februarie 16, 2003 9:38 AM
In urma manifestantilor au defilat sportivii, iar la sfarsit au trecut oamenii de ordine. Mi s-a parut ciudat ca impotriva razboiului din Irak nu a manifestat nimeni in Bagdad? Ba nu, ma insel, lista data e valabila cu participantii "dans le monde" ori Irakul nu face parte.
Tablagiul de la telescop Duminica, Februarie 16, 2003 8:41 AM
Oncle Jenicque , eu am priceput ca sider vine de la sideral, da' e frumos si cum esplici matale, a la votre !
Porumbelul Pacii Duminica, Februarie 16, 2003 8:30 AM
Voici les chiffres concernant la participation aux manifestations contre la guerre en Irak qui se sont déroulées samedi dans le monde:

-Londres: 750.000 (selon la police), deux millions (selon les organisateurs)
-Madrid: 660.000 (police), deux millions (organisateurs)
-Rome: un million (police), trois millions (organisateurs)
-Barcelone: 500.000 (police), 1,3 million (mairie)
-Berlin: 500.000 (police/organisateurs)
-France: 300.000, dont 100.000 ŕ Paris (police; 200.000 selon organisateurs)
-Damas: 200.000 (police)
-Séville: 200.000 (police)
-Grčce: plus de 150.000 ŕ Athčnes et 10.000 ŕ Salonique (police)
-New York: 100.000 (police), 375 ŕ 500.000 (organisateurs)
-Dublin: 80.000 (police)
-Amsterdam: 70.000 (police)
-Oslo: 60.000 (police)
-Bruxelles: 50.000 (police)
-Berne: 40.000 (police)
-Stockholm: 35.000 (police)
-Los Angeles: 30.000 (police), 100.000 (organisateurs)
-Glasgow: 30.000 (police)
-Copenhague: 25.000 (police)
-Helsinki: 15.000 (police)
-Vienne: 15.000 (police), 30.000 (organisateurs)
-Beyrouth: 10.000 (police)
-Mexico: 10.000 (organisateurs)
-Afrique du Sud: 9.000, dont 5.000 au Cap et 4.000 ŕ Johannesburg (police)
-Auckland: plusieurs milliers (AP)
-Buenos Aires: 8.000 (police)
-Tokyo: 5.000 (police)
-Canberra: 3.000 ŕ 5.000 (police)
-Sao Paulo: 3.000 (police), 20.000 (organisateurs)
-Santiago du Chili: 2.000 (police)
-Kiev: 2.000 (police)
-Dacca: 2.000 (police)
-Sofia: 2.000 (police)
-Tel Aviv: 2.000 (police)
-Rio: 1.500 (police, 10.000 (organisateurs)
-Minsk: 1.500 (police)
-Prague: 500 (police)
-Chypre: 500 (police)
-Rabat: 500 (AP)
-Lima: 300
-Moscou: 300 (police)
-Alger: 300 (police)
-Guatemala: 200

Columb Duminica, Februarie 16, 2003 6:34 AM
Add1
Si fotografii se dueleaza ( in imagini )

Add2
"New York Times headlines", grupate pe teme le gasiti de azi La Cafelata (Pagini utile) .


jenel. Duminica, Februarie 16, 2003 3:18 AM
maimulte trebe sa mai invetze srleul vostru..!!! Amenintzari directe=umplerea peretzilor cu boraturi si l^na soioasa??? casa mea-i din titanium=ba=aia,v^ndutzi irachienilor cu br^nza si cu urda din vaduu' strechii care(irachienii si tazi acolitzii vshtri) o sa se lafaiasca in 7 en casoaie..Vi-s franofoni???-o sa va francheasca magrenii voshtrii de numa socialism shtintzifi=ca a la prezaru' vostru o sa halitzi....Sa va indrume pe calea buna ottaveau al doilea de Goguleana,care-cu noroace pe drumuri pee care o sa-shi fr^nga mustaza..!! NOROC GOGITZAdar n-ai ZGOGITO !! Fii atent ca o sa tzi se imburde afacerea Funarica cu virginele,dupa stilul ala iracoiz-fracios---din napoca --masii..
Socrate ATLANTIDA , Februarie 16, 2003 1:34 AM
D-le Nick, va deranjeaza pocaitii cumva? Poate ca nu v-ar strica nici dv putina pocainta; se spune ca pocainta prinde bine la suflet, ca sa nu mai vorbim de spirit... Doar nu vreti sa spuneti ca dv nu aveti unul!? Oamenii fara suflet nu se bucura de prea multa trecere pe lumea cealalta... Daca totusi vreti sa folositi Biblia ca instrument de dat lectii in conjunctura evenimentelor actuale din istorie, dati-mi voie sa va reamintesc faptul ca Sadam a fost cel care a scos sabia din teaca primul, iar acum urmeaza, dupa cum ati citat, implinirea partii a doua din acea fraza. Smile, pls!
JENEL...(Cu majuscule amu....!!) , Februarie 16, 2003 1:24 AM
Nepoate -tablagiu..SIDER-URGIA --vine dela=sided=noun--side=part to left or right of an object or THE TORSO!!!=====Contrasting oropposing position or group.II=varianta =sadder-sad=affected with grif or sorrow.OR=sides=the position or attitude that determines how something is seen,presented or evaluated-as opposed to others..==Faces-cum se prezinta un ins din Draculaland..etc.AND=URGIA=orgy=unrestain indulcence,a drunken revel,indulcentze in sex etc.Int-un cuv^nt U R G I E plaieasha..!!A LA CRL...!!!!Astral=======daca se mai f^taie cu americani;pe fatza una si pe dos alta si cu irachienii,acolo se vor trezii..Ori is cu americanii-ori cu irachienii,sa aleaga 6 -le din NEGHINA!!! CA nici Geoana-sau Geana de crivatz -NU-I va mai scuti ,in viitoru'imediat ca o facura de USUC L^NA!!
test , Februarie 16, 2003 12:01 AM
test
S&C Sambata, Februarie 15, 2003 11:15 PM
Nick ... nu ma mai "beep" pe mine la cap ... ca nu-s rabin si decind iti explic cit de cretin esti eu am mai cistigat citeva milioane de dolari. Te rog sa nu te zgirii prea tare pe ochi si pe riie ... ca, totusi, eu nu sint chiar cafegiu full time profesionist de meserie. Oricum dolarii nu intentionez sa-i schimb in nici in euro, nici in ruble, nici in mini-canadieni, nici in pesos si nici in tigari Cubaneze ... atita timp cint cele Dominicanele le dau clasa ... by far!!! Mata cit ai primit de la unemployment in aceasi perioada istorica glorioasa? Suficient, ca vad ca n-ai murit inca de foame. Data viitoare, cind iei ajutoru de somaj (cu complimentele clasei muncitoare canadiene), mergi mata si cumpari niste actiuni de Evian & Perier ... ca sa nu cumva sa-ti strici "originea deosebit de sanatoasa" in care te-a fatat sorta cea crincena, ca cum zicea tov. Lenin toti "idiotii utili" sint fatati egali, cind e vorba de inteligenta, nu?

Traiasca cauza dreapta a poporului Irakian ... ca Sadam e iubit mult mai mult decit era iubit tov. Ceausescu pe vremea cind mata strigai din inima "Ceausecu PeCeRe" ... si El se caca pe inima ta de viitor emigrant ratat cu covrigi in coada!
Nick Sambata, Februarie 15, 2003 10:31 PM
... Unde-i tov Livius-Bisericus, sa ne dea un citat pocait de genul "-Cine pune mâna pe sabie, de sabie va pieri"... Dar Sfintzia-Sa nu stie din astea crestinesti, ca interesu' poarta fesu' :-)
Nick Sambata, Februarie 15, 2003 10:29 PM
Ox ervator, un ourang-outan ranchiunos ca tine n-are voie sa vorbeasca despre inteligentza. Vorbeste si tu despre ceva din care ai un dram macar: de ex despre par pe limba. Din asta ai din belshug.

Ce-i bre belicoshilor, nu merge fenta cu rezbelu' cum v-atzi propus, asa-i? Sute de mii de americani demonstreaza contra lui Bush în NEW-YORK!... Acum începe sa le fie clar cum a fost cu Pearl-Harbor-ul din 11 septembrie.

Ba Stef, ma doare-n cot de parerea ta :-) Nu cred ca-i dezlânat ce scriu dar nici n-am pretentzia sa ma citesti. Treaba ta.

MV, ma kaka pe dollarii tai, ia vezi cum arata euro în comparatzie cu bashina aia verde "In God We Trust, all others cash", care-o ia la vale de fiecare daca când vreun Bush ajunge presedinte. Când Clinton a preluat o America nenorocita, dollarul era 1,42 DM. Dupa 8 ani, când Clinton a dat America în mâna boului de-acum, dollarul era 2.20 DM si Statul avea un plus anual de 200 de miliarde cu acre -si platea datoriile la Mafia Evreiasca din NY. Deci 1.10 EURO era 1 $. Acuma-i cam vitzavercea... Nu vedetzi ca traitrzi pe spinarea altora, va adunatzi din BATRÂNA Europa specialistii, ca ai vostri-s o gramada de tantalai care stiu american footbal si basket si CIA fura mai abitir tehnologie din Frantza si RFG decat KGB-ul.
Pana nu vin iarasi democratzii la putere-n Washington, ma kaka pe America ta lovita de texasita cronica republicana, de-o facuratz de râsul Lumii. Asta nu-i USA ce-o stie Europa si toata Lumea, asta-i o vaca de muls dusa de belciugul din nas de catre o banda de bolshevici petrolisti si de tâlhari în uniforma profitori de razboi, ca-n America Bananiera de Sud..
La anul, daca va da minte Al-de-Sus (desi m-as mira sa fie asa), ne scapatzi de cretinul din Casa Alba si se pune Procuratura pe banda asta de escroci texani. Sper sa-i bage la tzambal pentru fraude, escrocherii, nepotisme si--- in general cam tozt ce stie sa faca si gasca lui Iliescu. Numa' ca de astia de la Bucale nu avem pretentzia sa aibe vreo tangentza cu Democracy
Unde-tzi dai dollarii afara? :-))) În CUBA mai pacaliciule, ca numai acolo îtzi vei permite sa mergi, la dollarul tau si pretzurile internatzionale. Hai, valea!
Scufitza Rosie Sambata, Februarie 15, 2003 10:13 PM
Tablagiule uite un text obiectiv, umorist si right on the subject ... daca tot te-ai aciuit intr-o natiune asa glorioasa.

The Complete Military History of France

Gallic Wars - Lost. In a war whose ending foreshadows the next 2000 years of French history, France is conquered by of all things, an Italian.

Hundred Years War - Mostly lost, saved at last by female schizophrenic who inadvertently creates The First Rule of French Warfare; "France's armies are victorious only when not led by a Frenchman."

Italian Wars - Lost. France becomes the first and only country to ever lose two wars when fighting Italians.

Thirty Years War - France is technically not a participant, but manages to get invaded anyway. Claims a tie on the basis that eventually the other participants started ignoring her.

War of the Spanish Succession - Lost. The War also gave the French their first taste of a Marlborough, which they have loved every since.

American Revolution - In a move that will become quite familiar to future Americans, France claims a win even though the English colonists saw far more action. This is later known as "de Gaulle Syndrome", and leads to the Second Rule of French Warfare; "France only wins when others do most of the fighting."

French Revolution - Won, primarily due the fact that the opponent was also French.

The Napoleonic Wars - Lost. Temporary victories due to leadership of a Corsican (remember the First Rule!), who ended up being no match for a British footwear designer.

The Franco-Prussian War - Lost. Germany plays the role of drunken lager lout to France's ugly girl home alone on a Saturday night.

World War I - Tied and on the way to losing, France is saved by the United States. Thousands of French women find out what it's like to not only sleep with a winner, but one who doesn't call her "Fraulein." Sadly, widespread use of condoms by American forces forestalls any improvement in the French bloodline.

World War II - Lost. Conquered French liberated by the United States and Britain just as they finish learning the Horst Wessel Song.

War in Indochina - Lost. French forces plead sickness, take to bed with the Dien Bien Flu.

Algerian Rebellion - Lost. Loss marks the first defeat of a western army by a Non-Turkish Muslim force since the Crusades, and produces the First Rule of Muslim Warfare; "We can always beat the French." This rule is identical to the First Rules of the Italians, Russians, Germans, English, Dutch, Spanish, Vietnamese and Esquimaux.

War on Terrorism - France, keeping in mind its recent history, surrenders to Germans and Muslims just to be safe. Attempts to surrender to Vietnamese ambassador fail after he takes refuge in a McDonald's.

"Going to war without France is like going hunting without an accordion. All you do is leave behind a lot of noisy baggage".
Tablagiul din carpati via gauloise de cocean Sambata, Februarie 15, 2003 7:35 PM
Oncle Jenicque
esti lizibil pe cel putin doua posturi de masmedia si cine te iubeste te citeste, ce-ti mai doresti ? de la gazieta muta-ti gândul ... a trecut p-acolo un domn care în cartea de istorie mondialista le-a facut mustati si cioc lu' napoleon, de gaulle si ludovic al paispelea (cu toate ca asta mai avea o pereche) si i-a colorat în verde parul de pe fofo... pardon pubisul lui Jeana d'Arc ... atunci s-a sezizat unesco si a pus capacul la gazieta ... ca daca era inventar, ramânea gestionaru înauntru sa pazeasca marfa, nu umbla sa arunce brânzele si apele cu gaze toxice în portu' galveston, cum a facut strabunii cu ceaiu' din baston întru slava libertatii ... de iespresie. Asa mi-a placut espresia matale de acum câteva zile cu sider-urgia astrala ca am pus-o la dictionar (cu copirait !) ... A la votre !
Porumbelul Pacii Sambata, Februarie 15, 2003 5:37 PM
In razboi, ca si in dragoste, totul e permis daca ambii parteneri sunt de acord :-)

P.S. Am fost la manifestatie. Sa va uitati la tv. daca vreti sa ma vedeti!
Jack Sambata, Februarie 15, 2003 5:00 PM
D-na Miti saru' m^na! Stef ONU a fost proiect fondat de Eleonore Roosvelt as zice conceptie pur americana si ca deobicei de-a lungul timpului flosit cu succes din plin de rivalul Americii fostul URSS pentru interese propii.Ma opresc aici s-a discutut destul despre situatia actuala cum vede America lumea si invers Sanatate! Buna intrebare pt Ionick la fel si aprecierea pentru el MV salut! Nicky sa traiesti !
Observator Sambata, Februarie 15, 2003 3:39 PM
iar te-ai latit precum Kroncoberg

Tu scrii cel mai mult aici. Inteligenta ta e invers proportionala cu timpul tau liber.


Stef Sambata, Februarie 15, 2003 2:08 PM
Noapte buna, mi
Stef Sambata, Februarie 15, 2003 2:04 PM
Ba Nick, adica cum sa te slabim cu politica, cand ne expunem si noi opiniile, in schimb la postarile matale imprastiate trebe sa fim numa ochi?! Esti cumva adeptul interactivitatii de tipul "Tu sa taci cand vorbesti cu mine" ?
Stef Sambata, Februarie 15, 2003 1:56 PM
Ionick, sunt de acord cu tine, invocarea in registru vulgarizator-anecdotic a istoriei ca argument politic e irelevanta. Yankeii au inceput. Nu uita rastelile diplomatice (?) ale oficialilor americani. Idiotia cu vechea si noua Europa! Ti se pare amuzant? Pari mai rasarit decat cei din clubul scufitelor decerebrate, care zangane volubil din arme, cufundati in fotoliul din fata tembelizorului, inchipuindu-se mai ceva ca babacii fondatori. Articolul de pe site-ul arab pe care l-ai postat e interesant. Totusi, nu mi-a clarificat problema respectarii regulilor. Daca ONU, institutie creata chiar de aliati, este ocolita, neglijata, ce sa mai intelegem? Tratatele nu mai sunt altceva decat petice de hartie?
Scufitza Pacifista Sambata, Februarie 15, 2003 12:39 AM
Jenele stai blind ca nu te "rejecteaza" nimeni ... La Gazieta se face inventar d'ala lung de tot ... sa vedem cine a furat becurili de la buda si cine nu trage apa ... dar se da luptator vehement pentru pace! Ole, ole ... Gazieta nu mai e ... sa nu-i suparam pe pacifisti si sa ne sparga giamurili!
Scufitza Rosie Sambata, Februarie 15, 2003 12:23 AM
Ma duc sa demonstrez vigilent pentru dezarmare ... ca asa zice "Comisia de Dezarmare" de la UN condusa de Iran si in curind de Sadam Husein/Irak. Si daca tot demonstrez o fuck din convingere si pentru drepturili omului ... precum zice UN "Comisia de Drepturili Omului" condusa de Gadafi! Si daca tot ingheta oasili AntiAmericane, totusi, sa nu uitam de democratie si libertate (multilateral dezvoltate, of course) ... exact asa cum e ele practicate de marele Pacifist Sadam Husein (care are porumbelu alb in singe) ... si de partenerii sai NATO Franco-Germano-Belgieni. Sa strigam in cor URAAAAAAAAAAAAA!

Jos Agresiunea Americana Imperialista ... Traiasca NeoColonialismu Francez (black oil ... for toxic gas) si Pacifismu Irakian (care se pupa si cu Papa de la Roma numai ca sa treaca puntea la UN)!

P.S. Oare unde sa mergem la vara sa cheltuim niste dolari imperialisti murdari de singe, sa deschidem un nou McDonalds si sa ne scaldam putin sub palmieri ... Franta, Germania ... ca banuiesc ca daca va fi marti nu mai poate sa fie Belgia (unde virsta medie a soldatului NATO e de 47 anisori batuti pe muchea capului) ... si saracu nu s-a pensionat inca ca Americanii nu vor sa plateasca pentru azile NATO in Belgia?!)?

Hail Pace ... ca s-a furat cam multe!
V.....D...M..... Din arshita viscolului cu neaua... Sambata, Februarie 15, 2003 4:40 AM
Ce ciudata-i lumea si c^t de schimbcios-tor-^i omu'???.Nuai GAZIETA MA REJECTEAZA..????.CE CURAJ ???!!!!!!=Sigur ca vine tare de SUS(?CARE SI dela BUCALE??)=sucu fundu'in jos !!!! Dupa ce ma-mbucara-si si-dupa ce crezui in OMUL cu CDiuri si cu Scufite,ma-nshela,precum LUPU' pe ------- ??? OARE !!Ce bine-ar fi ca sa ma-nshel !!!
Alexandru Sambata, Februarie 15, 2003 2:58 AM
KILLING HOPE : U.S. MILITARY AND C.I.A. INTERVENTIONS SINCE WORLD WAR II http://freespeech.org/americanstateterrorism/books/KillingHope.html
Nick Sambata, Februarie 15, 2003 12:24 AM
Ionick
Ma lepro, iar te-ai latzit precum Kroncoberg. Vezi ca s-a-ndragostit Jack de tine, slabeste-ne cu politichia, lasa-te dus de feromonii aburitzi din shtrimfii lui finutzi bucovineni . Daca-l barbieresti pe picioare si de "pormonel", (cum este obiceiul casei în shatra la tine), atunci promite sa fie pasabil ... Asa, ca pentru tine. De Sf.Valentin, turturicilor :-)
Si te rog sa nu-l jignesti pe tovarasul Bush, ca atâta poate, atâta face, mai mult nu-l duce butucul dintre urechi. Mai bine poarta tu doliu 6 saptamâni, ca tzi-a murit partenera de pat, oaia Dolly.

Lectura pentru capsomanii texano-ovreiesti. Dupa asemenea informatzii se-ntreaba oricine care din cele doua Blocuri Militare au fost mai comuniste: Moscova sau Washingtonul? :-))) Ca dupa apucaturi, erau cam clonatzi si unii si altzii din aceiasi bolshevici cosher sovietici.

Cam slabutza propaganda aia a haitei tale israelito-americantze, de când cu docomentili britanice scoase de prin Internet... plus greselile de ortografie.
Suntetzi de mirul curcilor.

Asa, acum ai voie sa latri pâna luni-martzi ...
Zizzy Balluba Vineri, Februarie 14, 2003 6:15 PM
Ionick, ce vrei sa spui cu "Aici sint pe teren propriu"? E cafeneaua ta sau te ocupupi cu cenzura?
Ionick Vineri, Februarie 14, 2003 3:12 PM
ArabNews - http://www.arabnews.com/Article.asp?ID=22566
US has not made its case for war

[...] No other human activity requires the deployment of so much moral energy, political ingenuity, and intellectual prowess as war.
Kavus Voshmgir, the 10th century Persian theoretician of war, wrote about the triple rule of armed conflict. The first phase consists of material, moral, and political preparation. One should move into the second phase only after winning the first. The second phase consists of the actual fighting, which is the least important of the three. Finally, there is the postfighting phase in which you either translate your military victory into political gains or, if you have been defeated, try to minimize your losses.
Now let us apply the triple rule to the United States’ projected war against Saddam Hussein.
[...] When it comes to political preparation, however, the American performance has been amateurish, to say the least.
To start with, there is still confusion about the precise objectives of the looming conflict. It would be much easier to sell this war by stating its objective to be the removal of Saddam Hussein from power. No one, not even the linguist Noam Chomsky or the neo-fascist French politician Jean-Marie Le Pen, two of Saddam’s most ardent fans, would be able to defend his policy of repression, war and genocide in public. The same international public that warmed up to the goal of removing Slobodan Milosevic from power would be open to arguments in favor of toppling Saddam.
There is abundant evidence about atrocities committed by the Saddam regime in Baghdad over the past 30 years. The University of Louvain, in Belgium, has completed an exhaustive research project into Saddam’s use of chemical weapons between 1985 and 1988. It is impossible for anyone to read even a summary and not wish for those responsible to be brought to books. The report by the Dutch politician Max van der Stoel about the destruction of whole communities in southeast Iraq is already a classic in the history of atrocities that a regime could commit against its own people. Various human rights groups, including Amnesty International, have lists of tens of thousands of Iraqis who have disappeared in Saddam’s prisons and hard labor camps during the past three decades.
The Bush administration, however, has highlighted “the disarming of Iraq” as the objective. This is a harder sell. Who is going to find the weapons that Saddam might be hiding in thousands of cleverly camouflaged sites?
Even if such weapons were to be found, it would still be hard to convince the public, including most Americans, that Saddam might, one day, use those weapons against the US or any other country.
[...] The result is that, in some cases, it is the US that is presented as the guilty party. To listen to Chomsky or Jean-Marie Le Pen one might think that it is George W. Bush that has to be toppled, not Saddam Hussein.
The fact that Iraq, under Saddam, is legally still at war with the United Nations is totally forgotten. People talk of “the American war against Iraq” and lament “ the carpet bombing of women and children” even though fighting has not even begun. Chomsky is already projecting “the millions of Iraqis” who are going to die just as he had projected the millions of Afghans who were supposed to perish last year and didn’t. Georg Haider, the Austrian neo-fascist leader, speaks of “America’s war against civilization” as if Saddam Hussein were a modern day Solon.
The US has failed to show the world that the choice in Iraq is between Saddam Hussein and a new regime that would represent the peoples of Iraq.
Some, who do not know the details of this issue, the choice is between the status quo that, though lamentable, is preferable to the prospect of chaos in Iraq. They would rather let Saddam continue killing Iraqis in relatively small numbers for many years to come than take the risk of large numbers of Iraqis dying in a few days of war.
[...] As the fighting phase looms closer, the need to make a clear case for this war becomes more urgent.
That case must be made around the urgent need to rescue the peoples of Iraq from a regime that is also a threat to the region. World public opinion made no objection when the Tanzanian Army marched in to topple Idi Amin in Uganda. Nor did anyone shed tears when the Vietnamese Army marched in to get rid of the Khmer Rouge gangsters in Cambodia. When the Americans invaded Grenada to flush out the Castrist gangsters, the whole world had a sigh of relief. And when the US Navy blockaded Haiti to kick out Raoul Cedras and his band of military thieves, everyone was grateful. The British won all-round plaudits when they kicked out Sanke Foda and his cutthroat associates that had seized power in Sierra Leone. Nor do we know of many people who regretted the overthrow of Milosevic and Radovan Karadzic.
Using force to get rid of obnoxious regimes is nothing new, and requires no apologies.


Ionick Vineri, Februarie 14, 2003 3:07 PM
Stef, o gluma e o gluma, nu-i obligatoriu sa placa la toti. Saptamina viitoare o sa postez ceva "anti-Bush" care pe mine m-a distrat grozav (nu, nu e de la www.toostupidtobeanefficientantiamericanactivist.com). Demonizarea ? O vorba de dinsii inventata. SUA - creatia Europei: incontestabil (btw, atunci Europa n-ar trebui sa se plinga asa mult de propria creatie), dar irelevant. Fosta putere coloniala e azi principalul aliat, iar fostul aliat din razboiul de independenta e azi o pietricica in bocanc. La alte intrebari, in special despre respectarea regulilor, sper sa gasesti raspunsuri intr-un surprinzator articol de pe ArabNews pe care-l postez tot azi.

Zizzy, recunosc, sint cam absconcs in limbaj uneori, dar pina la cenzura mai e. Aici sint pe teren propriu :)

Dorinella, cred ca esti cam optimista in privinta evolutiei lui bro. Lupu-si schimba parul, dar ciorapii ba. Sa-l banuiesti de evolutie inseamna sa-i negi perfectiunea. El este fix si imuabil. Ca Koranul. As good as it gets.

Jack, intrebarile despre SUA-ataca-doar-tari-mici si guvernul-SUA-nu-da-prosperitate sint retorice, sau astepti si eventuale raspunsuri ?

MV, evident Miti se poate apara si singura, dar nu sint doar eu sa-ti spun ca nu faci bine ce faci. Cea mai la obiect a fost Dorinella. Deocamdata.

Bro, explicatiile tale pentru a nu raspunde sint debile, dar cu nimic surprinzatoare. In sfirsit... Eu ma odihnesc weekendul asta, dar tu sa nu lasi garda jos, ca ramine universul fara aparare in fata expansiunii imperialiste. Tine niste materie prima pentru spume poliuretanice la gura.
1. Cum impaci capra "Mai sunt unii care scriu ce cred ei, nu le trebuie trasatori de sarcini" cu varza asta: "de asta sa va doara, nu de rahatul acela de Mafie Texana, hitlerism sharonian si de altzi nehalitzi ca si ei. Mai bine atzi vedea de unde traitzi si, ca rrromâni verzi ce va datzi, sa va ocupatzi de-ai vostri moldoveni la necaz. Lasatzi sforaielile "de bon-ton" americantzo-ovreiesti, daca tot avetzi energie de investit. Uite-aici lucrare de control pentru voi, mai patriotzilor de carton... Bonjouristilor :-)))"
2. Cum poti judeca activitatea stiintifica a cuiva cu un doctorat in fizica daca tu nu ai habar cit e vitea luminii ?
3. Cine/ce iti da dreptul sa te legi de cum arata cineva ? De ce nu-ti faci si tu publice numele, locul de munca (am glumit) si fotografia ? Daca lupti pentru egalitate-nu-doar-pentru-catei, de ce balacaresti pe cineva din spatele anonimatului si nu din aceleasi conditii de expunere publica ?


Nick Vineri, Februarie 14, 2003 11:55 AM
Scuphutza Rozalie
Bai fraiere, parca pana nu demult nechezaratz ca ce oprimat este boboru' irakian si ca de aia va ducetzi acolo, sa-l eliberatzi de sub tirania agentului CIA Saddam Hussein si sa facetzi UN STAT KURD + alte baliverne d'astea lacrimogene. Acuma ne zici: "... cit de important este petrolul Irakian pentru productia de brinzica si baghete ...". Hotzi de drumu' mare atzi ajuns.
Nick Vineri, Februarie 14, 2003 11:50 AM


WHOIS http://www.samspade.org/, poate cel mai bun packet de cautare IP în Web
.
Care are o solutzie mai buna, bravo lui ! Dar cred ca nici asta de-aici nu-i rea.
Quick-IP-Search = CheckDomain.
Astea-s bune pentru toata lumea, cred.

Gata pauza, scufundarea! ... :-)
Scufita Ros-Bon-Bona Vineri, Februarie 14, 2003 11:50 AM
"D"-Day ... astazi ne vor convinge baietii lu Chirac, chiar daca vor trebui sa dea cu pantofu in masa tacerii de la UN, cit de important este petrolul Irakian pentru productia de brinzica si baghete ... si probabil ca o vor cunoaste first hand pe tante ElisaVeta antiterorista. Oricum personal am anulat vacanta de primavara la ClubMed, institutie degradanta a neo-colonialismului putred Francez, care de cind s-a maritat cu Sadam nu primeste nici dolari si nici NATO ... iar crude oil si gaze nu merita?! Vive la France and le President Chirac, Uraaaaaaaaaaaaa!!! Daca pica dictaturili din lumea araba ... Francezii s-a cam cacat pe dinsii ... nu le mai cumpara nimeni gazele toxice, centralele nucleare si masinili de rasboi-cavalerie! Alon zamfants de la Patria ... brinzica si baghetele asteapta ... luati baheta in mina si pi loc ripaus ca incepe bubuiala!
Nick Vineri, Februarie 14, 2003 10:34 AM
Sorry 24.138.36.185 Canada, nu California :-)
http://home.eastlink.ca/index.html. Pe la Halifax incolo :-)
Nick Vineri, Februarie 14, 2003 10:15 AM
http://www.cnn.com/2003/WORLD/meast/02/13/belgium.israel.ap/index.html

24.138.36.185. Asta de mai jos este adresa PROVIDERULUI, nu a spammerului. Tipul/tipa poate locui în Florida sau Alaska, este doar CLIENT la amarâtzii astia din California :-))). Sigur ca este la AOL si asta înseamna "Fort Knox Online", deci DOAR Autoritatzile Americane primesc informatzii despre el, restul Lumii este exclusa indiferent de vaicareala din cerere. Doar o cerere pe usa din dos, de la server la server, poate clarifica situatzia. Pentru ca serverele trimit odata cu e-mailul si TOATE DATELE clientului, în HEADER apar doar date generale si relativ neinteresante. Cum îl cheama si ce numar de inregistrare la AOL are, adresa si nr de telefon ce corespund IP-ului de la terminalul de unde trimite spam, astea ramân pe toate serverele de pe traseu, inclusiv pe PC-ul ce se declara server in Win-System. Deci si SERVERUL VICTIMEI are tot în CACHE la primirea unui spam-mail, daca este bine instruit ce sa ceara de la omologul lui AOL sau în "Nodul Gordian" Herndon/USA. (Nu departe de Langley...). Mai intrebatzi-l pe asta de-aici cum se face ca va raspunde clar si la obiect, nu-i pica coroana.
Hackspeare Vineri, Februarie 14, 2003 8:24 AM
Dobitocul, din pacate pentru el, cuvantator, care trimite spam cu tendinta, sa stie ca pe internet nimeni nu e invizibil, pana la urma urmei:
From lccciberplai@aol.com Thu Feb 13 15:17:53 2003
X-Apparently-To: ciberplai@yahoo.com via
66.218.78.83; 13 Feb 2003 17:19:38 -0800 (PST)
Return-Path:
Received: from 24.138.36.185 (24.138.36.185) by mta164.mail.scd.yahoo.com with SMTP; 13 Feb 2003 17:19:38 -0800 (PST)
From: "lccciberplai@aol.com"
To: ciberplai@yahoo.com
Date: Thu, 13 Feb 2003 17:17:53 -0600
Subject: RE:Flirting while my hubby is away_Friday ehlsfr
Message-ID: <782235084182$35270767$05257322@E>
MIME-version: 1.0
X-Mailer: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE
V6.00.2600.0000 Content-Type: text/html; charset="iso-8859-1"
Si acum IP-ul bagabontului:
OrgName: Access Cable Television
OrgID: ACCA
Address: 190 Victoria Rd
City: Dartmouth
StateProv: Nova Scotia
PostalCode: B2Y 4A4
Country: CA
NetRange: 24.138.0.0 - 24.138.79.255
CIDR: 24.138.0.0/18, 24.138.64.0/20
NetName: ACCESS-BLK1
NetHandle: NET-24-138-0-0-1
Parent: NET-24-0-0-0-0
NetType: Direct Allocation
NameServer: EUROPA.ACCESSCABLE.NET
NameServer: PEGGY.ACCESSCABLE.NET
Comment:
RegDate: 1997-09-05
Updated: 2002-07-24
TechHandle: JP1495-ARIN
TechName: Potvin, Jeff
TechPhone: +1-902-469-9540
TechEmail: jpotvin@accesscable.com
# ARIN WHOIS database, last updated 2003-02-13 20:00
# Enter ? for additional hints on searching ARIN's WHOIS database.

Scufita Ros-Bon-Bona Joi, Februarie 13, 2003 9:31 PM
Da tovarasi, dar cit de dator va fi UN-ul dupa ce US va impementa cele 17 porunci (pe care UN-ul nu le poate implementa) referitoare la marele "democrat" Sadam Husein parteneru de oil si gaze toxice a lu conu Chirac! Iar curvele alea francofone daca insista sa intirziie rezolvarea acestei probleme arzatoare nu au decit sa plateasca citeva luni de stationare "pi loc" ... ale trupelor Americane in the Middle East ... barem pina la toamna ca se zice ca e greu de luptat cu echipament chimic vara in Irak. Ce ziceti e suficient de mare productia de brinzica, baghete si vin a Frantei ca sa invite la masa/casa citeva luni zi de zi ... brava armata Americana de eliberare a Irakului si a Frantei (de doua ori ... ca astia se ocupa repede). Oare ii mai elibereaza Americanii cind i-or ocupa din nou Nemtii? Cred ca lu Chirac ii plac tigarili "altora" ... ca lu colegu ala de liceu caruia ii putea gura si care milogea in fiecare pauza de-o tigara, iar acuma te roga sa-i faci chemare si bilet de avion pe banii tai ... ca te iubeste si ii e foarte mare dor de tine! Hai aloha ... ca s-a furat cam multe ... si mitocanii nu se baga-n casa!
jenel. Din gaoace. Joi, Februarie 13, 2003 6:38 PM
Este stare martziala ,si va rog ca sa ii cititzi regulele..!! Ceeace-i pe Hoinarului,II=DEHJA-aceptata ca atare..vae victis !!Nu inpiedecatzi comunicarea de orice fel si oricare pe capsha cu sfintzia mea !! Cu stima..Nimuricu' dela VADU'MORII..
Jenel -fructe-"ptice?de padure) Din "ptica paduroaie..!!) Joi, Februarie 13, 2003 4:51 PM
Multzam la Domnul,care vorbi cu mine,ca ma ="g^ngi" mai dinaintea astralului,de care ma cam "indoiesc",ca cine nu scoate un chitzait cu mine,ii sigur dushamnu'meu de sider-urgie astrala unge se bat in cap cei care is la mijloc de vana,cu apa nici calda si nici sloita..!!!!....Vreau sa stiu pe "spaniolii' aia care se tat asuda noapce de noapce,precum picatura lor de sudoare tat pic^nd o sa le sfredeleasca betca;ca sa intre dupa zidurile care ma-nconjoara si INCA CUM.!!??? Nicki esti tu cumva cu Oz si cu "amicu ptic" cu fructe acre pentru vulpi-,la catarama ca sa ma sfredeleshti ??deceptiune mai mare nici n-ash mai apuca pe ast astral asudat..!!!???? DECI,si prin uraree cine nu ciorovaieshte si cu mine,se conjuga cu a dushmani dushanare-dushmanare,ori dush---manizare(dar dush pe americana-nu pe evropeneshte !!)Ca astfel poate ca o sa deschid usha,ca sa numai scob^rlitzi la caramida ,a naibii de taroaca,din zidurile mele..!! esentz esentzeloro vei vedea c^nd ma voi duce intre stele,ca o sa te trag sigur,ca amic ce-mi eshti D U P A -mine..!!Multzam Doamnei MITI,ca nu asculta de aia care ma impiedecara ca sa =DE IDEESC si ca deschise,sertarele IDEEII!! Nu-i avertize..!!DARA CINE O SA IMPIEDECEASCA DIN NOU SE VA AERDE..Ca si asha va vretzi inuntru memorialului meu..!! Cine ma va impiedeca acu in lunile sau zilele ce le mai am pe aici-prin imalele amicilor,VA VENI CU MINE DINCOLO _S I G U R..! Ca am nevoie de companion--sau-c-oane..!!VREAU DESCHIDERE SI VREAU CA SA NU MA TRATATZI RROMANESCO>>!!CA NU VA SHADE !!DECE??? Ca nu-i obiceiu Nastureilor..astfel..!! DARA,lasatzi ZIDURILE MELE IN PACE,fiindca picatura sudorii voastre,n-o sa le hugeasca,nici la a doua venire !!Cu stima si sinceritate::Mysticutza cel mystizificat..!!-PE.SE==dela Vadu' cu Matanii..!!

.... @ .Ciberplai

[Alegere aleatoare a sitului Ciberpla| Lista siturilor  Ciberplai | Editare]