.... @ .Ciberplai

[Alegere aleatoare a sitului Ciberpla| Lista siturilor  Ciberplai | Editare]

Inapoi La ideeInapoi pe ciberplai

Mitica Marti, August 1, 2000 2:54 PM
Comentarii: Dom' J, vorba lu' nemuritoru' Gambetta, "Si mana-i grebla se facu!". Pe buna dreptate. Frumoasa dezvoltare. Parol.

Cred ca propunerea cu trienala e okay. Cel putin se antreneaza mai consistent alegatorii, daca nu si alesii si pana la urma, statistic daca nu altfel, cresc sansele pentru schimbare.
J Marti, August 1, 2000 11:18 AM
Comentarii: Dom' Mitica,
Mai aveam vre-o doua argumente prin buzunar, dar daca matale zici pas am luat eu mana asta.:-)
Ce parere ai de cealalta propunere: sa punem ceasul sa sune pentru parlamentari la fiecare 3 ani.
Eu din lume Marti, August 1, 2000 7:55 AM
Comentarii: Dle GOGU2, stiu si eu ce zicea mosulica, da matale nu stii ca cine se ia cu prostul, e si mai si?. Gata, e clar, toata lumea s-a lamurit ce-i cu el. Lasa-l naibi sa latre cit o vrea si hai sa discutam si altele. I-ai zis destule la RL si la CAPSA, nu mai murdarim si acest local. Sanatate.
Gogu Leushteanovici Luni, Iulie 31, 2000 12:52 PM
Comentarii: Bade Eu, ..fa bre o lamurire ca stau in ceata....Cine'i Tusea , cine'i Junghiu ?.... Pese: bag io sama ca esti pionier pa la cafenele....cand tolomacu de Jenica ne facea neamu ast al nostru ba blegi, ba gunoaie, ba fomisti...mata poate intrasesi in UTC.... Hai aloha!...ca la mine in judet Jenicaaaaaa!..treci ba parleazu sa te iau la tavalit...
Marius ... Luni, Iulie 31, 2000 10:41 PM
Comentarii: D. Matrafox - corect in principiu faptul ca, la alegeri locale, militarul nu prea are ce cauta, in special cind e vorba de o localitate mica unde conteaza cine e cel mai bun gospodar. In Bucuresti insa, chiar votul pentru primarii este inca (in mare masura) politic. Ca populatie, Bucurestiul este mare cit o provincie istorica. Banuiesc ca militarul stia si el ca asta e omu' lui Iliescu si asta al lui Roman. Ma intreb de ce n-au fost cei de la CDR mai abili, sa puna armata la votat "cum trebuie" inca din primul tur de scrutin si atunci raminea in cursa Chirita in detrimentul lui Basescu.--------------- Cit priveste moldovenii, nu cunosc cifrele, ar fi foarte interresant daca le-ati da dv. Cred ca este normal ca Romania sa procedeze fata de Basarabia asa cum a facut-o RFG fata de RDG, acordind automat cetatenia romana oricarui basarabean care o doreste. Din pacate, asta conduce la aspectul negativ ca ne trezim cu votanti mult mai puternic orwellizati decit ai nostri proprii (sa ne gindim cum oameni de cultura ca Lari si Druc au esuat in partide extremiste si ultranationaliste).
Matrafox Luni, Iulie 31, 2000 10:33 PM
Comentarii: Domnul Marius

Probabil nu ati fost foarte atent la ce s-a scris in presa romanesca in ultimul timp si ati citit mai repede postarea mea. Eu am spus acelas lucru pe care il spuneti si dvs. dar altfel formulat tocmai ca argument al manipularii mediatice prin sondaje prezentate incomplet sau deformate.

Ma tem ca in privinta votului militarilor in termen lucrurile sunt putin mai complicate. Din cite inteleg eu dvs credeti ca e suficient ca militarul sa puna stampila indiferent unde ca votul sa fie valid. Eu zic ca nu e chiar asa. Pentru a vota in cunostinta de cauza militarul trebuie sa participe la viata sociala a localitaii unde isi satisface stagiul militar. Daca eu din Bucuresti sunt incorporat la Cluj si obligat sa votez acolo eu votez in cunostinta de cauza? Ce stiu eu care sunt problemele acestui oras. Cum s-a facut campania electorala in unitatile militare?

Daca tot va place sa discutam de alegeri si corectitudine as dori sa va intreb daca stiti citi cetateni ai Republicii Moldova au capatat cetatenie romaneasca si eventual ce spun sondajele de opinie despre optiunile lor electorale.
Matrafox Luni, Iulie 31, 2000 10:32 PM
Comentarii: Domnul Marius

Probabil nu ati fost foarte atent la ce s-a scris in presa romanesca in ultimul timp si ati citit mai repede postarea mea. Eu am spus acelas lucru pe care il spuneti si dvs. dar altfel formulat tocmai ca argument al manipularii mediatice prin sondaje prezentate incomplet sau deformate.

Ma tem ca in privinta votului militarilor in termen lucrurile sunt putin mai complicate. Din cite inteleg eu dvs credeti ca e suficient ca militarul sa puna stampila indiferent unde ca votul sa fie valid. Eu zic ca nu e chiar asa. Pentru a vota in cunostinta de cauza militarul trebuie sa participe la viata sociala a localitaii unde isi satisface stagiul militar. Daca eu din Bucuresti sunt incorporat la Cluj si obligat sa votez acolo eu votez in cunostinta de cauza? Ce stiu eu care sunt problemele acestui oras. Cum s-a facut campania electorala in unitatile militare?

Daca tot va place sa discutam de alegeri si corectitudine as dori sa va intreb daca stiti citi cetateni ai Republicii Moldova au capatat cetatenie romaneasca si eventual ce spun sondajele de opinie despre optiunile lor electorale.
Mitica Luni, Iulie 31, 2000 9:02 PM
Comentarii: Dom' J, pe mine m-ati convins. Ce facem cu onor palavramentarii, asta-i problema :)
Marius Luni, Iulie 31, 2000 7:21 PM
Comentarii: Dom Matrafox Interesanta interventia dtale mai lunga cu privire la sondajele de opinie si votul militarilor. Din cite stiu eu, un sondaj de opinie nu poate fi valid daca esantionul nu este reprezentativ. Nu poti sa sondezi in cartierul Primaverii sau in Cismigiu, pretinzind apoi ca “majoritatea romanilor sint de parerea…”. Poti sa spui doar: “Majoritatea pensionarilor care se plimba in Cismigiu si locuiesc in Primaverii cred ca…”. Din cite stiu eu, IRSOP-ul si IMAS-ul, chiar daca au o tendinta sa “traga” de rezultate intr-o parte sau in cealalta, nu o fac chiar atit de grosolan. Venind la votul militarilor, la fel se spunea prin ’92 – astia voteaza toti la ordin cu Iliescu. Acum ziceti dv. ca voteaza toti la ordin cu Basescu (deci indirect impotriva lui Iliescu). Eu va spun parerea mea ca militarii nu sint in mod necesar o turma de vite. Iar votul e secret, chiar daca se desfasoara in cadrul unitatii. Culmea este ca era secret si pe vremea comunismului, cind ne-am permis ca militari sa taiem candidatul unic propus. Cine va sti daca soldatul Ghita a pus stampila unde i-a fost indicat de plutonierul Vasile? Ca sa nu mai vorbim de faptul ca ar fi ilegala influentarea votarii si nu am auzit de dovezi prin care ofiterii sa incalce legea dind ordin trupei cu cine sa voteze.
SadBrad Romania lui Papura Voda Luni, Iulie 31, 2000 11:29 AM
Comentarii: Hello! Nu ne-am vazut de multisor. Felicitari pentru pagina asta. E super Cool! Dupa cum ma stiti deja, o sa revin cu comentarii... Later!
J Luni, Iulie 31, 2000 5:36 AM
Comentarii: Dom' Mitica.
Un numar mare de voturi anulate sunt un measj mai puternic si mai coerent decat un numar egal de absenti. Posibilitatea de frauda este egala in orice sistem si trebuie prevazute pedepse mai ferme impotriva fraudatorilor
Pe de alta parte votul poate fi considerat o datorie cetateneasca, mai mult decat un drept, din moment ce sta de fapt la baza sistemului de conducere democratica. Plata impozitelor, obligativitatea de a-ti da copii la scoala nu sunt altceva decat constrangeri si ingradiri ale libertatii absolute, pe care omul ar putea-o avea doar intr-o utopie. Nimeni nu protesteaza impotriva obligativitatii scolarizarii, desi unii parinti ar putea sa nu fie de acord cu ceea ce se invata in scoli. Prezenta ca martor daca esti citat intr-un proces este de asemeni obligatorie, si nimeni nu isi pune problema ca in cazul in care cineva este nemultumit de cum isi fac treaba judecatori si procurorii poate sa isi foloseasca libertatea de a nu se prezenta la proces.
In incheiera am sa va dau exemple de tari in care vortul este obligatoriu: Austria, Australia, Belgia, Cipru, Grecia, Lichtenstein, Luxembourg, Elvetia (unele cantoane), la care se adauga aproape toate democratiile stabile ale Americii Latine (Argentina, Brazilia, Uruguay, Venezuela, Bolivia).
birlic Duminica, Iulie 30, 2000 9:55 PM
Comentarii: Draga MITICA, Am impresia ca ma credeti un pic rupt de realitate. Ceea ce spuneti dumneavoastra este valabil pentru o tara in care poporul traieste de decenii daca nu de secole intr-o democratie. Ar fi ideal daca oamenii s-ar duce la vot fara sa fie obligati.Dar dupa cum sint sigur ca stiti la noi poporul nu este inca convins de necesitatea de a vota chiar atunci cind vrea sa "protesteze". Poate peste vreo citeva experiente(legislaturi) dureroase o sa-si dea seama cei multi ca nu este o solutie sa nu te duci la votare, daca nu va fi prea tirziu.
birlic Duminica, Iulie 30, 2000 9:54 PM
Comentarii: Draga MITICA, Am impresia ca ma credeti un pic rupt de realitate. Ceea ce spuneti dumneavoastra este valabil pentru o tara in care poporul traieste de decenii daca nu de secole intr-o democratie. Ar fi ideal daca oamenii s-ar duce la vot fara sa fie obligati.Dar dupa cum sint sigur ca stiti la noi poporul nu este inca convins de necesitatea de a vota chiar atunci cind vrea sa "protesteze". Poate peste vreo citeva experiente(legislaturi) dureroase o sa-si dea seama cei multi ca nu este o solutie sa nu te duci la votare, daca nu va fi prea tirziu.
Mitica Duminica, Iulie 30, 2000 7:59 PM
Comentarii: Salve, S/Z!
Mitica Duminica, Iulie 30, 2000 7:34 PM
Comentarii:
Dom' J, dom' Birlic, E cum spuneti: sume importante se cheltuiesc din banii publici pentru alegeri si e de dorit sa nu fie degeaba. Totusi, obligativitatea votului nu garanteaza asta. Oamenii pot venii la vot sub o constrangere exterioara ca apoi sa se constate un procent mare de buletine anulate care, din nenorocire, pot deschide mai departe calea fraudelor de proportii. Solutia sta tot in tehnicile de stimulare ale civismului si dom' J a dat deja un exemplu de procedura, cam rudimentara ce-i drept, dar buna si ea intr-o prima etapa: votul cu tombola. Urmeaza, tehnici de invatare si proceduri civice din ce in ce mai subtile, pe masura ce evoluam.

Uite, ca tot se apropie generalele si prezidentialele. Ce-ar fi sa facem pe ciberplai un brainstorming sau un concurs clasic pentru cele mai bune metode de atras românul la vot :) Daca ideea prinde, si avem de unde alege-ii tragem cu votul electronic ca sa alegem premiantul, ce ziceti?


S/Z Din lume, Acasa Duminica, Iulie 30, 2000 7:24 PM
Comentarii: Buna ziua! Salutam Oamenii si Ideile salutare!
J Duminica, Iulie 30, 2000 4:55 PM
Comentarii: Domnul Birlic,
Prin introducerea posibilitatii de a vota prin posta, la simpla cerere a alegatorului, obligativitatea ar deveni "mai dulce".

Domnule Smd,
Situatia care o descrieti este o situatie de criza intr-o democratie reala, unde alternativele apar in mod natural, si cetateanul isi exprima protestul votand forte politice noi. Vezi cazul Italiei de acum cativa ani cand scena politica a fost maturata de la drepata la stanga prin vot si nu prin absenteism.

Domnisoara Dorinella,
Mai intai pentru ca si eu sunt tot mai din popor puteti sa imi spuneti "Bade J". Argumentele dumneavoastra sunt valabile si demne de a fi luate in considerare. Alegeri mai dese pot sa insemne un circ etern, in cazul in care viata politica se va inscrie pe aceleasi coordonate de acum. In tari cu democratie stabila, campaniile electorale se fac in liniste, afisele sunt ca si inexistente, si dezbatere se fixeaza cu mult timp inainte pe chestiunile cu adevarat importante: taxe, sanatate, invatamant. Alegatorii cam stiu dinainte directia fiecarui partid din declaratiile liderilor si dezbaterile din parlament, nefiind necesare showuri calinesciene pana tarziu in noapte.

Pe de alta parte ma bucur ca taranii pe camp in pauzele de coasa mai deplang esecul societatii civile si remorcarea ei la locomotiva politicului. Ce nu isi dau seama este ca si ei sunt de fapt societatea civila, mai ales daca isi trec timpul in astfel de discutii. Legat de miscari de strada, la care am incitat, va zic cu parere de rau ca nu ati inteles bine. Eu nu sunt decat pentru solutii democratice. Coruptia nu este generata numai de oameni ci si sitemul genereaza oameni corupti. Un sitem imbunatatit creste de fapt forta unei democratii.
birlic Duminica, Iulie 30, 2000 12:34 AM
Comentarii: Dl(na) MATRAFOX, Comparatia cu epoca renegatului si a celorlalti nu este potrivita. Pe timpul comunistilor erai obligat sa mergi sa votezi PE CEL ALES DE PARTIDUL UNIC. Eu si alte persoane ce sint de acord propunem doar OBLIGATIA DE A VOTA, electorul putind APOI sa aleaga pe cine vrea. O lege in acest sens ar obliga alegatorii sa-si exercite DATORIA DE CETATEAN. Duminica placuta.
Matrafox Sambata, Iulie 29, 2000 1:36 AM
Comentarii: Domnul SMD,
Nu cred ca toti pensionarii din Romania sunt nomenclaturisti. Ma refeream la cei care locuiesc in cartierul Primaverii si-si plimba doctrina prin Cismigiu .

In legatura cu impunerea obligativitatii participarii la vot. Pe vremea comunistilor participarea la vot depasea 90% dar societatea nu era nici pe departe democratica. Desi foloseste un limbaj mai colorat inclin sa-i dau dreptate duduii Dorinella. Tendinte de acaparare a puterii si apetitul pentru cistiguri ilicite caracterizeaza politica in general nu numai politica romaneasca. Statele democratice au in schimb mecanisme sociale care tin in friu aceste tendinte. In Romania tocmai aceste mecanisme se cer create dezvoltate sau scoase de sub influenta politicului. Rzolvarea problemelor actuale prin politica sau mecanismele politice, in opinia mea este pierdere de timp (si s-au pierdut deja 10 ani).
birlic Sambata, Iulie 29, 2000 10:33 PM
Comentarii: Dl SMD, Neprezentarea la vot este intradevar un semn de nemultumire fata de politicieni dar consecinele sint dezastruoase pentru democratie si pentru cei ce au inteles sa protesteze in felul aesta. Poti protesta si cu ajutorul votului. Si poate mult mai eficace. Dl J, Pentru a putea face ca alegatorii sa vina din trei in trei ani sa voteze, ar trebui sa li se impuna asta. Inchipuiti-va ca, dupa cum spunea si domnul SMD electoratul vrea sa "protesteze" prin neprezentare, cine ar putea ca cistige alegerile daca nu partidele din extreme, care nu au nici in clin nici in mineca cu democratia. Sal'tare
smd Sambata, Iulie 29, 2000 9:08 PM
Comentarii: Pentru J Intr-o democratie reala, ne-participarea la vot poate fi si un semn de nemultumire fata de toti politicienii, fara deosebire de culoarea politica.
smd Sambata, Iulie 29, 2000 8:59 PM
Comentarii: ARTA MEMORIEI Eu n-am spus asta ! Am citat pe cineva care a spus asta. Este cu totul altceva, trebue sa recunoasteti.
Arta memoriei Sambata, Iulie 29, 2000 8:21 PM
Comentarii: Daca credeti ca dreapta-i paranoida, dialogul se inchide in mare masura. Nu vi se pare suspecta o credinta care inchide dialogul?
Dorinella Tiraspol Sambata, Iulie 29, 2000 7:59 PM
Comentarii: Vai domnul Eu din lumea larga cred ca la mine va referiti. Probabil pronuntati Delia in engleza si puneti accent pe ultimul i. Oi fi eu dilie dar atit de prosata sa nu ma prind parca tot nu sunt.
smd Sambata, Iulie 29, 2000 6:36 PM
Comentarii: Postarea anterioara era adresata domnului sau doamnei "Arta memoriei".
smd Sambata, Iulie 29, 2000 6:38 PM
Comentarii: Daca asta e adevarul, de ce sa ne prefacem ca nu-i asa ? Numai de dragul de "a da bine in cadru" ?
Dorinella Tiraspol Sambata, Iulie 29, 2000 3:32 PM
Comentarii:
Vai domnule/domna J
dar eu sunt domnisoara :-) si sunt femeie din popor care nu stie poliytica. Cu capul asta al meu mic si prost eu ma gindesc ca partidele ar trebui sa mai si guverneze. Pai daca dam spectacole la la circul de stat din trei in trei ani ajungem la zicala: Alegerile lungi si dese cheia marilor succese! Eu ma gindeam ca poate ar trebui organizate alegerile din 5 in 5 ani ca sa ne putem alinia la planurile cincinale si programele UE (iete ce desteapta sunt am inceput sa vorbesc ca un politician !). In ce priveste incitarea la violenta eu asa am inteles: Daca au murit oameni pentru pluralisn politruc iar alegerile nu pot schimba nimic atunci sa incercam ce a functionat, adica miscari violente de strada. Stiti ce vorbesc taranii pe cimp? Ei zic ca nu calsa politica e bolnava ci societatea civila care a devenit anexa a clase politice (ca pe vremea odiosului).
Arta memoriei Sambata, Iulie 29, 2000 12:23 AM
Comentarii:
Dear smd, Are vreun sens ca in spatiul dialogului sa introducem, de-o parte si alta, sintagme jicnitoare?! Imi aduc aminte de personajul care a lansat caracterizarea la care faci referinta. Vioi la argumentaii, expresiv si totusi incapatanat in insulta, a pierdut prilejul unui dialog cu alt spirit extraordinar. A dat frumusetea interactiva pe incremenire. Merita ?
rebus canada Sambata, Iulie 29, 2000 8:54 AM
Comentarii: Domnule BirlIc, imi face placere sa pot sa va trezesc nostalgia momentelor ... trecute! Doamne fa-i nemuritori... Fa-i mai tineri decit noi... Sarut mina tatal meu... Sarut mina mama mea.... . Dumnezeu sa ne pastreze sanatosi sa putem sa fim in continuare mindria parintilor nostri! Amen!
Io ™ Sambata, Iulie 29, 2000 3:02 AM
Comentarii: Frumos aici! Si poza arata bine. Sa fie-ntr-un ceas bun!
Io ™ Sambata, Iulie 29, 2000 3:00 AM
Comentarii: Frumos aici! Si poza arata fain. Sŕ fie într-un ceas bun!
Eu din lume Vineri, Iulie 28, 2000 2:14 AM
Comentarii: Nu Delia draga nu. Pe la noi se spune asa:"Maaaaaa, fii destept, ca tara geme de prosti". Iaca, ma mir c-a aparut si p-aici-sa, cuplul Tusea si junghiu (Jenica si Gogu). Interesante figuri, nu? Sanatate, bani si ploi (curate) la timp. Si ginduri bune la nebuni (ca tare-s multi).
smd Vineri, Iulie 28, 2000 1:04 AM
Comentarii: Excelenta "ideea" de a sonda pe cei ce citesc RL cu o intrebare despre orientarea politica a fiecaruia. Din rezultatele aparute pana la aceasta ora, se confirma cele spuse de cineva, nu mai stiu cine, acum doi ani, cand caracteriza Cafeneaua RL ca un "club al dreptei paranoide"...
birlic Vineri, Iulie 28, 2000 11:11 PM
Comentarii: Cer ingaduinta Dlui REMUS de a-i raspunde si a adauga si citeva cuvinte celor cu care am avut dialog. Domnu REBUS cânâdzianu, Cuvintele matale m-au umplut de nostalgie. Stii mata?Degetutzele de care vorbeai sint acum doar crengi uscate de batrinete si reumatisme iar pe vremea mea mamitica se chema mamuca. Mi-asi dori sa-mi poarte muma deshtele pe unde spui, dar saraca de ea se pierdu poate chiar inainte ca matale sa te nasti daca esti cumva tinerel. Am cetit de mai multe ori mesajele matale dar nu am descoperit tilcul lor "glumetz". Poate ca esti matale subtil iar pentru unul ca mine nu esti "lizibil". Poate ai vrea sa-mi explici. Dl MITI, Cu privire la votul obligatoriu eu as fi de acord cu spusele lui domnul J. Aveti dreptate ca votul obligatoriu este o constringere si nu este in concordanta cu democratia dar absanteismul nu poate fi decit in avantajul partidelor antidemocratice. In Belgia spre exemplu votul este obligatoriu si democratia nu este afectata. Va doresc noapte buna!
un ciberplaies Vineri, Iulie 28, 2000 11:07 PM
Comentarii: Dom' Hackespeare, multumim de atentionare. Dupa cum se vede, am remediat mica :) defectiune la afisarea orei PM. Toate cele bune.
Armeanu' din Zona Crespusculara Vineri, Iulie 28, 2000 6:23 PM
Comentarii: Domnule spearhead,

Interpretarea dvs. de canapea, a carpetei de pe perete (cu rapirea din serai), spune psihanalistului multe. Sinteti sensibil la aria de semnificatii de tip Viagra ceea ce denota niscaiva complexe (de superioritate, de inferioritate-name it). La interpretari, fiecare vine cu ce-l doare.

Respectele mele.
Dorinella Tiraspol Vineri, Iulie 28, 2000 5:20 PM
Comentarii:
Mi se pare ca diorama seamana cu Veronica din Micle.
Pa domn J ca la mine e noaptea tirziu si m-am inclinat cu unghiul alpha spre saltea.
J Vineri, Iulie 28, 2000 4:39 PM
Comentarii: Doamna Dorinella,
Eu nu vad unde este incitarea la violenta. Sunteti buna sa dezvoltati.
Pe de alta parte, alegeri din 3 in 3 ani inseamna ca oamenii sunt chemati mai des la vot si pot schimba sau mentine un guvern. Viata partidelor se dinamizeaza iar greselile politicienilor isi au scadenta mai repede. Chiar si din perspectiva femeii proaspat maritate mai des inseamna totusi o imbunatatire.
Dom' Mitica,
La zece ani de la trezire eu nu cred ca se mai pune problema sa mai activam ceva ce zace in noi latent. Astia suntem, am trecut de pubertate, maseaua de minte ar fi trebuit deja sa o avem. Alegerile sunt organizate din banii contribuabilului si in orice sistem civilizat acesti bani sunt cheltuiti cu maxima eficienta. Democratii care nu au cunoscut penibilul referendumurilor ceausiste se tem mai putin de a nu-si agresa cetatenii si administreaza amenzi strasnice celor care au altceva mai bun de facut in ziua in care intamplator guvernul a cheltuit cateva milioane bune de dolari pe buletine de vot si stampilele din dotare. Pe de alta parte in mod corect se pune problema reprezentativitatii unui guvern majoritar votat de doar 10 % din alegatori.

Intr-un centru universitar de provincie in care studentii au ignorat primul tur a fost organizat un concurs pentru turul 2 numit: "Votezi si mergi la mare". Este inutil sa spun ca s-au prezentat peste 95 %. In asta sa stea secretul trezirii civismului.
J Vineri, Iulie 28, 2000 4:36 PM
Comentarii: Doamna Dorinela,
Eu nu vad unde este incitarea la violenta. Sunteti buna sa dezvoltati.

Dom' Mitica,

La zece ani de la trezire eu nu cred ca se mai pune problema sa mai activam ceva ce zace in noi latent. Astia suntem, am trecut de pubertate, maseaua de minte ar fi trebuit deja sa o avem. Alegerile sunt organizate din banii contribuabilului si in orice sistem civilizat acesti bani sunt cheltuiti cu maxima eficienta. Democratii care nu au cunoscut penibilul referendumurilor ceausiste se tem mai putin de a nu-si agresa cetatenii si administreaza amenzi strasnice celor care au altceva mai bun de facut in ziua in care intamplator guvernul a cheltuit cateva milioane bune de dolari pe buletine de vot si stampilele din dotare. Pe de alta parte in mod corect se pune problema reprezentativitatii unui guvern majoritar votat de doar 10 % din alegatori.

Intr-un centru universitar de provincie in care studentii au ignorat primul tur a fost organizat un concurs pentru turul 2 numit: "Votezi si mergi la mare". Este inutil sa spun ca s-au prezentat peste 95 %. In asta sa stea secretul trezirii civismului.
Pentru spearhead, la cafeneaua hermeneutica Vineri, Iulie 28, 2000 4:13 PM
Comentarii:

Poate mai exact, din ce cluster de povesti e diorama de la intrarea la idee. Clusterul povestilor comunicarii intre lumi, monade, indivizi. Ai citit Solaris-ul lui Lem? Acolo era intre uman si nonuman(oceanul inteligent), incercarea definind al naibii de bine umanul. Poti sa-ti alegi tu povestea, chiar una inca nespusa. Faci o combinatie liniara (sau ne) intre membrii clusterului.

Interpretarea mea: delfinul e inteligent dar inca neexprimat. Animal sfios, intra in spatiul carciumii/agorei/Pietii Universalului (pupat toti) si se transversalizeaza in animal politic, adica grec iar nu barbar (in sensul lui Nichita). Spatiul inchiderii care se deschide tine de coana Idee (substantiv feminin si stimulant ca Venus din Louvre). Linkul intre pieritor(colt stanga jos) si nemuritor (colt dreapta sus) e dat de umanitatea continuta in verticala ideii.

Sponsorii sitului. Situl ciberplai e construit pe serverul tripod care ofera gratis un spatiu de 50 MB oricui se inregistreaza, ca webmaster, la www.tripod.com . Cei de la tripod insereaza publicitate in ferestrele care apar cand se acceseaza siturile membrilor inregistrati. Ei castiga din publicitatea asta, noi avem spatiu de desfasurare-mi se pare cinstit. Alti sponsori nu avem. Suntem cum s-ar zice liberi si non-profit.


Ciber Vineri, Iulie 28, 2000 2:28 PM
Comentarii: test
Hackespeare din Hackerland Vineri, Iulie 28, 2000 2:25 PM
Comentarii: Băy, ciberplaiesii! Aveti un bug la afisarea orei in PM. Cautati-va la Scriptura!
spearhead utopia Vineri, Iulie 28, 2000 1:27 PM
Comentarii: Dom'le intriganta poza de alaturi cit si alegerea acesteia pentru peretele locantei... Din ce poveste este ca nu imi aduc aminte? Ma deruteaza (dez)ordinea acesteia sau axa-i dezaxata... Ca sa ma iexplic: pe de o parte avem delfinul ala indreptat asa de falic catre femeia(?) fara brate (sau fara optiune ar spune unii) si asta imi spune ca ceva "stimulant" e pe cale sa se intimple. Pe de alta parte insa, formele organice din stinga jos, stelutele din stinga sus cit si codul culorilor imi spun ca actul e consumat deja si ca delfinul cu pricina ar trebui sa fie in pauza de havana...Deci daca nu avem o contradictie de termeni, atunci io zic ca o fi un banner mai subtil pentru Viagra... Acu' pe bune, ce sponsori are site-ul asta? No asta e dilema mea la ora asta, da nu vreau sa intrerup discutia. Ce spuneati?
Dorinella Tirapol Vineri, Iulie 28, 2000 1:16 PM
Comentarii:
Vai domnule J,
Dar eu cred ca gresiti. Alegeri mai dese nu inseamana schimbare. Ar fi ca-n bancul acela cu maritisul: " Ia zii draga, e mai bine maritata? Nu-i mai bine da-i mai des!".
La punctul 2 exagerati cam multisor. Unii au murit iar noi suntem indolenti mi se pare ca suna a incitare la violenta. Cred ca romanului i se potriveste mai putin doctrina Cecenia si mai mult doctrina Ghandi. Mie tare mult imi place sa mi se admire buricul.
Mitica Vineri, Iulie 28, 2000 12:04 AM
Comentarii: A propos de legea electorala, initiativa noastra civica de modificare a ei are pana acum 20 de sustinatori.
Dorinella Tiraspol Vineri, Iulie 28, 2000 11:52 AM
Comentarii:
Vai, domnu Abel, ce test frumos aveti! Ce mult imi place mie!
Mitica sociolog amator din rezervatia naturala Vineri, Iulie 28, 2000 11:54 AM
Comentarii:
Dom' J, nu cred ca obligativitatea votului e solutia. Pana la urma asta devine o agresiune asupra individualului fara ca sa existe efecte benefice in planul trezirii civice. Solutiile de activare a civismului, latent in români, trebuie bazate pe convingere nu pe constrangere altfel ramanem sa fredonam acelasi refren al formei fara fond. Potential pentru sociabilitate voluntara-ca prima forma de civism exista. Dovada e felul extraordinar in care au raspuns românii ,din toata tzara, la actiunile de ajutorare a victimelor inundatiilor din primavara asta. Ciudat ca actiunile respective au fost initiate de televiziuni comerciale (!!!) iar nu de faimoasele ONG-uri (organizatii nonguvernamentale-NGOuri pe limba marelui Willy) sau asociatii cu suport bisericesc! Ingrijoratoare treaba! Marile trusturi mediatice comerciale ajung sa acapareze domenii ale socialului in care nu au ce cauta. Controlul asupra societatii devine foarte strans. Nu te mai controleaza partidul unic dar te controleaza trustul-monopolul de trusturi mediatice comerciale...

Dom' Gogu Cum va spusei, la inceputul si sfarsitul lui septembrie nu sunt pe plai. Daca va nimeriti intre 17-25 al lui Rapciune (parca asa-i zice), prin Bucuresti, bucurosi vom fi sa ne vedem la o berica. Dati de stire.
J Vineri, Iulie 28, 2000 9:14 AM
Comentarii: Daca tot ne-am pus pe modificat legea electorala, mai vin si eu cu doua propuneri:

1. Mandatul de dormitare a parlamentarilor sa scada de la 4 la 3 ani. Responsabilitatea guvernantilor va creste daca ziua judecatii va fi perceputa ca fiind mai aproape. Timpul pe care alesiiil vor avea pentru aranjarea afacerilor personale va fi mai corespunzator mai mic.
2. Votul trebuie sa fie obligatoriu. Chestia cu amendarea clasei politice in ansamblu, prin neparticipare, pare mai mult sinonima cu indolenta, dacat cu o atitudine civica. Putem sa o luam si altfel: daca la noi au fost oameni care au murit pentru a putea exista pluralism politic si alegeri libere, un minim respect pentru ei ar trebui sa ceara prezenta obligatorie a celor ce beneficiaza de pe urma jertfei lor.
minzu Vineri, Iulie 28, 2000 8:32 AM
Comentarii: punct ochit punct lovit nea gogule!
/dev/vg00/lvol1 SUN Solaris Vineri, Iulie 28, 2000 7:05 AM
Comentarii: "O sa aflu si apa vietii..In Lugoj,o chimista Farcas -o gasi..contactati-o si o sa aflati,de-o mai trai femeia...!!!" Jenica a'lu sava, po' sa-mi esplici si mie de ce n-ar mai trai muierea aia din Lugos daca gasi lichidu' ala??? nu de alta, da' vorba Roxanei, tic tac, tic, tac... timpu' trece si murim nestiuitori... Sanatate si numa' bine la toti
rebus din natura si in natura plec iara! Vineri, Iulie 28, 2000 5:53 AM
Comentarii: Badita elefantule de circ ,explica-mi matale cu trompetica matale cum ii mai bine sa imi traiesc viata? - intre oameni cu gindul ca intr-o buna zi voi fi eu cel ales si astfel, cacat de pasarica voi salva lumea, -pe virful omul , pustnic numarind vulturii aprigi cu ciocul de metal,subventionat bineinteles de ministerul florei si faunei, - pe luna cu o gasca de betivani la un pahar de vodca proasta rizind de tembelii care isi zic sa sarbatoreasca la val david ziua romaneasca, -la mine acasa ,dupa cum imi dispune inimioara si cum imi vrea pipotica,rizind de cei care au un fix cu alinierea planetelor si cu paharnicitul virtual, -etc -etc cu stima si respect,rebus.
Gogu de la meciu cu Jenica tolomacu Vineri, Iulie 28, 2000 5:47 AM
Comentarii: Jenica!...ba tolomacule ..ai uitat ca ti-am promis ca pa unde te vaz ..ma urc pa tine...ba tampitelu lu nenea!.. daca tot scrii in limba asta pa care n'o pricepi invata de la Gogu si ceva espresii elegante....Iote una care ti se potriveste.. ...ca tot se aliniaza planetili... ...sa-ti dau fizicu la arme sa vezi Luna'n stereo... Hai valea!..si nu uita sa'mi zdranganesti valsiozele...iti poarta noroc..
elefant de circ>>>> greu de spus:de niciunde>>>> Vineri, Iulie 28, 2000 5:18 AM
Comentarii: Treaba Romaneasca este o TREABA real de DUREROASA..!!! Si ii preocupa deopotriva si pe bascaliosi si pe birlici si pe rebusisti si pe matafofuri si pe roxane si pe ORICINE..!!! Esenta-care esenta(?)-este de a fi ales CEL NIMERIT..Ei,aici este TREABA..Cine-l nimereste?? Si in stanga si in dreapta si la mijloc,este vraishte..!! Romanii de TREABA,sunt acoperiti de aripile vulturilor de prada-or mai fi oare pe Omul ?-In rest-tacerea acopera vorbaria nesfarsita si indefinitaa celor multi si oropsiti..!! Sperante nu mai sunt,incredere?? In ce si in Cine ?? Pe celelalte cafeuri,se vorbeste de palinca si de zaibar si de nunti si de animale dinguite,si de ciripit in paduri desfrunzite-unul zicea de croncanit in tufisurile desfrunzite-exact ca rusii de votca lor..Noi ne-am palincit,rusii ne-a invatat dela vod-ca-icirea lor-si asteptam sa ne alegem alesii..!!! Nimerim oare dupa trei pahare de palinca ?? ce-om nimeri??
rebus canada Vineri, Iulie 28, 2000 5:01 AM
Comentarii: DOMNULE BIRLIC - TIN SA VA ATRAG ATENTIA CA DACA DORITI SA VA ASUMATI UMPLEREA INTREGII LOCANTZE CU MESAJE SEMNATE BIRLIC EU NU MA OPUN! PINA UNA ALTA MAMITZICA AIA A DUMNEAVOASTRA POATE SA VA POARTE DEGETUTELE PINA LA MESAJUL SEMNAT :EU-DIN LUME-MIERCURI-IULIE26 2000-13,58PM! SE POATE PE URMA SA II CERETI ACELEASI MAMITZICE SA INCLUDA IN PROGRAMUL DUMNEAVOASTRA DE STUDIU -GUSTAREA GLUMELOR!AR FACE LUMEA MAI BUNA LIPSINDU-NE DE ACREALA UNOR COMENTARII CONSTIPATE LA ADRESA UNOR ALEGERI DEJA ARANJATE! CU STIMA SI RESPECT AL DUMNEAVOASTRA CONCETATEAN ! REBUS SI NU BURIC!
smd Vineri, Iulie 28, 2000 4:38 AM
Comentarii: Stimate Matrafox, dumneata crezi serios ca toti pensionarii din Romania sunt fosti nomenclaturisti ? Pentru ca asa reiese din postarea dumitale...
Matrafox Nu stiu de unde vin si habar n-am unde ma duc Joi, Iulie 27, 2000 13:53 PM
Comentarii:
Domnul Birlic
In mod sigur romanii de pe net sunt mai bine informati si poate ceva mai umblati si educati. Problema sondajelor nationale este falsa din punctul meu de vedere. Ce relevanta are un sondaj de opinie al carui continut il cunosti in cel mai fericit caz partial iar de componenta lotului intervievat nu se vorbeste nimic? Ce credibilitate au institutiile care realizeaza aceste sondaje? Cine finanteaza aceste sondaje si in ce scop? Sa va dau doua exemple: Se realizeaza un sondaj de opinie privind optiunea electoratului pentru functia de presedinte. Sondajul contine o intrebare: Cu cine ati vota la urmatoarele alegeri ? A) Iliescu B) Constantinescu. Daca vrei sa iasa pe primul loc Iliesu iti alegi lotul reprezentativ pe meserii si din Valea Jiului. Daca il vrei pe Milica pe primul loc alegi lotul reprezentativ din Timisoara. Un alt exemlu clasic il reprezinta sondajele de opinie realizate de posturile tv in legatura cu problema pensionarilor. In mod invariabil acestea se realizeaza in parcul Cismigiu din centrul capitalei unde batrini cu zimbetul pe buze ne spun ca da le este greu (saracii fosti nomenclaturisti). Cite sondaje ati vazut realizate la periferia marilor orase sau in pietele sarace?
In ce priveste alegerile lucrurile sunt forte simple. De frauda ati auzit? Stiti in cite moduri pot fi fraudate alegerile? Hai sa ne referim la alegerile locale ce tocmai ne-au socat. In orice stat civilizat diferentele majore intre sondajele de opinie si rezultatele alegerilor indica frauda electorala. Ati auzit pe cineva sa vorbeasca de acest lucru? Fraude se pot produce inca din campania electorala prin accesul preferential la mijloacele mediatice. UFD-ului i-a fost interzis un clip electoral care prezenta electoratului realitatea cruda a vechii administratii. Candidatii au fost obligati sa vorbeasca doar despre ei si programul lor ca si cind ar fi candidat cu sine insisi. Daca printre ei s-au aflat excroci nimeni nu a avut dreptul sa-i atace in public pentru ca i se taia accesul la mijloacele mediatice. Sa fie vorba de cenzura? Lasind deoparte micile nereguli din timpul procesului efectiv de vot ajungem la ora de inchidere a circumscriptiilor de votare. Urnele sunt inchise si sigilate iar reprezentantii societaii civile si ai unor partide pleaca acasa linistiti. Printr-un ordin al Biroului Electoral Central se prelungeste programul de votare pina la ora 24.00 pe motiv ca procentul celor care s-a prezentat la vot este prea mic si daca nu a votat toata ziua domnul elector se va trezi la 12 noaptea si se va inghesui la vot! Urnele se desigileza iar putinii ramasi se pun pe stampilat. Dar credeti ca asta conteza prea mult atunci cind urnele sunt din carton lipt cu banda adeziva si transportul lor se face fara nici un fel de paza? Va intrebati cum a ajuns Basescu primar? Foate simlu. Fata de ceilalti candidati a avut o carte in plus: Ministerul Apararii. Guvernul a dat o ordonanta prin care militarii in termen puteau sa voteze in localitaile de resedinta cu conditaia sa nu fie incalcate regulamentele militare. Dar regulamentele militare instituiau pe perioada alegerilor starea de urgenta si implicit consemnarea militarilor in cazarmi unde cred ca va imaginati cum s-a votat. Ordonanta era nula din enunt. Aveti idee citi militari in termen au votat in Bucuresti si la ce diferenta a pierdut primaria candidatul PDSR? Si chiar daca toate astea nu s-ar fi intimplat cum poate fi considerata reprezentativa optiunea electoratului daca procentul celor care s-au prezentat la vot a fost in jur de 30%? Cu optiunea celor 70% care sunt scirbiti de actuala clasa politruca ce facem?
ala a lu' gogoasa-nedezlipit. din lumea gogista. Joi, Iulie 27, 2000 12:42 PM
Comentarii: Mai Zaibare !!!!! NU scapa lumea de tine,precum caprele de raie..!!! Este drept ca fiecare poarta in tre craci cate un gogu',dar ii mai si lasa in pace....Ii smocaieste doar cand trebuie sa se si pi====she====== si cand apare cate una,care ii zaibareste,dar Tu esti grapa epolizata si nexplodata INCA...!!! Haram de capetele tale...!! Fi atent ca afacerile tale se vor incurca rau de tot,fiindca-s cladite pe smecherie si minciuna..!! Sa nu te ARZI...!!! Ca de te vei arde,vai de zaibarul din tine,ca-i greu de stins,trebuie pompieri-nu-i gluma !!!!! AMIN Gogoasa..!!! Vezi ca vine o eclipsa acusi,si azi sau ieri,daca esti in Momte-ala-video-era ieri,un Gigant se apropie de tine..!!! Esti in pericol si pana la urma te-oi imbalsama eu,multe sunt invers azi !!!
Gogudoi Joi, Iulie 27, 2000 11:35 PM
Comentarii: Ba Jenica...dar nu scapa omu de tine nici acilea...ba tolomacu lu nenea..daca mai scoti freo tampenie in casa asta noua..io ma urc iara pe tine si te iau la pisat... Cand intri in casa nou sa zici "buna zioua" ba ingramaditule nu se te balbai..dar de ce ma mir...tolomac ai fost...asta ramai. Hai valea! Coane Miti, Te vaz la o berica prin setembre??
jenica a lu'sava din lumea cealalta. Joi, Iulie 27, 2000 11:04 PM
Comentarii: Vreau sa-i spun lu'====/dev/Vgoo/Lvol1====ca nu am murit acum vreo doi ani in urma FIINDCA::::::sunt o minune medicala si cine vrea s-o studieze are e-mail-urile mele,locul unde stau, etc., si poate vedea pe viu...mortrul de acum doi ani..!!Asa-i gogule !!! Nu mor fiindca sunt un supravetuitor cu orice pret,apoi sunr spiritist si astea ma tin cu forta in =vigoare= ppe aii,ca sa ma tevalesti tu,precum se zicea de Danny pe la RL...Asta un alt indigou-plombagina de a ----tuturora..betivii vin in cafenele ..real ca vin betivii,fiindca se vad dupa cum mesteca vorbele..Si mereu sunt cu zaibarul,cu palinca-n gura si in vorbire...Nu am murit ca stiu secrete pe care cei de pe plai Nu le stiu..Dar eu nu FAC prozeliti si de aia nu pot sa-i invat pe altii,deact pe ai mei,cum sa traiasca cat mai mult..O sa aflu si apa vietii..In Lugoj,o chimista Farcas -o gasi..contactati-o si o sa aflati,de-o mai trai femeia...!!! Si asa-i cu viata mea FARA moarte..Eu trec din asta lume in cele paralele cu usurinta,precum un hopa mitica..cand Aici,cand Dincolo..Cine vrea sa ma secondeze sa se urce pe Mysticism si o sa vada CERUL intunecat 90%....Lumna,nmai cand se moare=aparent==asa ca eu avui trei din astea..si vazui Lumina dela capatul tunelulu..!!!
abel Joi, Iulie 27, 2000 10:41 PM
Comentarii: test
birlic Joi, Iulie 27, 2000 8:22 PM
Comentarii: Sint impresionat de felul cum reactioneaza majoritatea cafegiilor de prin cyber-cafenelele rominesti. Dar sint pe atit de dezolat cind vad opiniile celor de pe strada care din nefericire nu au avut sansa si mijloacele de a avea acces pe autostrazile comunicatiei. Am iimpresia ca "internautii" astia fac parte dintr-o alta lume aparte complet rupta de cea reala(ma refer la societatea romineasca). Daca nu este adevarat, cum se face ca sondajele nationale arata tocmai contrariul a ceea ce credem noi ca ar trebui sa fie? Eu cred ca aceesul la informatie si calitatrea ei nu este aceeasi pentru toata lumea. Mai ales ca la noi romanul nu este inca obisnuit sa aleaga el ce ar vrea ci accepta sa ia ce i se da. Chestia cu Capitala-i treaba mea, iar votarea treaba ta este plina de inteles. Invatat de atitia ani ca altii sa se ocupe de treaba sa acum chiar crede ca aia care "ii promit ca o sa-i aduca piinea pe masa si daca se poate sa i-o si mestece, sint buni sa se "acupleze". Si unde mai pui cind se mai gaseste colo si cite un domn jurnalist de radio sau tele care il asigura ca aia-i cea mai buna cale pentru "salvarea tarii". Nu vreau sa fiu pesimist dar cu asa sistem de informatie poporul nu va lua hotarirea cea mai adecvata pentru a-si alege cit mai bine pe cei ce vor cu adevarat progresul tarii. Propun o solutie pentru cei ce se simt chemati de datoria lor de cetatean. SA NE OPUNEM PE TOATE CAILE POSIBILE, IN ORICE IMPREJURARE, MINCIUNII, OMISIUNILOR VOITE, CAMUFLARII ADEVARURILOR, A RELEI VOINTE SI CREDINTE. Cei care au putere de convingere si constiinta, sa demonstreze celor multi ca democratia nu-i un cozonac ce-l pui pe masa in ziua sfinta de Pasti, ci este o arma din cele mai redutabile impotriva celor ce utilizeaza puterea in interesul personal sau al grupului din care face parte, dar numai daca este folosita cu eficacitate. Si asta numai printr-un vot RESPONSABIL si CHIBZUIT. Sal'tare la toti cei de-un neam si gindire.
Mitica Joi, Iulie 27, 2000 7:55 PM
Comentarii: Palpitant e dom'le! Acum in Romanian Top 100 situatiunea s-a schimbat iar pe ici pe colo...Ne-am recapatat locul 163 dar am ramas in pluton cu situl PDSR-ului(locul 168 venind de pe 213-ciudat!!!) Cum ar venii, ciberplaiul bate deocamdata in sondaje PDSR-ul cu 5 locuri. Ce ziceti, suntem tari? Tot inainte pe cele mai inalte topuri de progres si civilizatie...LOL...
Matrafox __Din Infratirea Intre Popoare (parcul Bazilescu) Joi, Iulie 27, 2000 6:41 PM
Comentarii:
Domnul Birlic, ma tem ca sunt shcoliti domnii din presa romaneasca da prin alte parti si-si poarta diplomele la epoleti.
Domnul Armeanu, ziceti ca propaganda mediatica a atins cote ceausiste? Pai in epoca de aur aveam parte de 2 programe Tv care emiteau 2 ore pe zi si 2 programe de radio nationale si citeva teritoriale. Acum avem vreo 8 programe Tv cu o sumedenie de studiouri teritoriale la care se adauga numai in Bucuresti vreo 14 posturi de radio cu pui in teritoriu. Este cu mult mai cumplit decit va imaginati. Dar vorba lui Dorinella, electoratul e destept asa ca ne ramine speranta intr-o interventie divina care sa puna capat unei tranzitii care s-a cronicizat.
Mitica din Caragiale Joi, Iulie 27, 2000 5:40 PM
Comentarii: Dragilor, aia de la Romanian top 100 au incurcat tag-urile mai ceva ca bannerele lui Pristanda. Pe prima pagina lipseste locul 3 si tot asa... ca n-am avut impulsuri sa le vaz pe toate, familie grea, remuneratie dupa buget, mica, coane Fanica... Nostim e ca in acesata cadere generala pentru unii :) , altii cresc. De-un par egzamplu, la clasificarea topului ne-am trezitara in pluton cu situl oficial PDSR care in aceste conditiuni suspecte, cica creste... Tocmai vorbeam de control mediatic si lupul la usa...
Hackespeare Joi, Iulie 27, 2000 5:01 PM
Comentarii: Se pare ca Romanian top 100 a fost hackerit. Ciberplaiul (cu tot plutonul) a cazut 60 de locuri in cateva secunde. Sa fie din cauza locantei dvs.?
Dorinella Tiraspol Joi, Iulie 27, 2000 4:43 PM
Comentarii: Ietete draga. La occidentali pana si lumina merge mai repede ca la romani.
/dev/vg00/lvol1 din ... Joi, Iulie 27, 2000 3:47 PM
Comentarii: jenica a lu' sava, parca acu 2 ani ziceai deja ca nu mai ai multe zile? cum reusesti sa scapi de ala cu coasa? cumva cu "faina la metru"? Sanatate si numa bine la toti...
Dorinella Tiraspol Joi, Iulie 27, 2000 3:27 PM
Comentarii:
Vai ce frumos e la dvs. !!! Ce mult imi place mie !!! Ma bucur ca existati !!! Sa va dea Domnul sanatate si putere de munca!!!

Domnul Mitica
La sfirsitul postarii v-ati cam incurcat si cenzurat putin. Corect este: Natiune fi desteapta ca tara geme de prosti.
Mitica Joi, Iulie 27, 2000 2:39 PM
Comentarii: Dom' Birlic,
asa e. Campania dezlantuita de Evenimentul Zilei pentru cuplul Isareascu-Stolojan nu e intamplatoare. Tricouri cu cei doi-ca doi brazi intr-o tuplina, spoturi publicitare in care "tandem-ul" se repeta obsedant, acapararea tuturor canalelor mediatice spre cat mai multe grupuri tinta (internet-mai ales pentru romanii din afara, ziarul, radioul, televiziunea pentru cei de acasa), toate astea dau masura unei actiuni bine construite si puternic sustinute financiar.

Stiam ca Evenimentul Zilei, ca si Catavencu, fac parte dintr-un trust mediatic al celor de la Tofan Group...unde a lucrat si Stolojan, dupa intoarcerea de la Banca Mondiala... Acum se vede importanta mediilor neconventionale precum internetul, unde manipularea e posibila dar intr-o mult mai mica masura. Oamenii trebuie sa invete sa scape influentelor abil regizate si din plin finantate de marile grupuri de interese proprii si personale.
Roxana din Titan Joi, Iulie 27, 2000 2:16 PM
Comentarii: Doamna Anca,
ne bucuram ca ati venit printre noi. In privinta strazii Zefirului trebuie sa va dezamagesc. Eu nu sunt cea care semneaza "Roxana" la cafeRL. Pe acolo semnam ca Miti (cu t plat:).
Raspunsul inatarziat al Oberului o fi din cauza concediului. Am inteles ca face deschiderea conturilor la cafe RL manual. Probabil veti primii viza cand se va intoarce la lucru. Toate cele bune.
birlic Joi, Iulie 27, 2000 2:04 PM
Comentarii: Domnu ARMEANU, Vezi si matale, ca si multi altii, ce inseamna mijloace de comunicare independente si obiective. De atita publicitate o sa-l vedem pe Stolojan erou national care sa "sacrificat"vezi Doamne pentru salvarea Romaniei. O sa avem mai tirziu mustrari de constiinta cind o sa-l vedem atit de "sacrificat" prin vreo afacere dubioasa sau in spatele unei gratieri generale date tovarasilor de lupta din aventurile rusinoase din vremea lui Iliescu voda. Intr-o tara cu adevarat democratica jurnalistii ii cauta bube-n cap unui candidat in alegeri, nu ii aduc osanale si omagii inainte de ai analiza faptele. Ca sa-i faci ar fi cazul sa mai trimitem si jurnalistii la vre-o reciclare ca am impresia ca sint departe de deontologia necesara unui bun jurnalist. Sal'tare.
Mitica din Bucharest Joi, Iulie 27, 2000 2:02 PM
Comentarii: Salutare stimabile si onorabili. Bucuros sa va vaz pe toti in mijloacele noastre. Acum cand - s-au descoperit aproape 100 de scrisori nestiute ale lui Eminescu catre Micle; - Emil, cel mai zonal lider din regiune, renunta sa mai catindeze ca Voda Cuza la '66 cand cu plebicistul;
- misterul genomului uman e deja fumat;
- in Nature apar dovezi ale vitezelor de grup superluminice;
- apare un spatiu de discutii liber de constrangeri comerciale si ideologice
ce pot eu pentru ca sa mai spun decat: natiune fii destapta, frumoasa si devreme acasa!
anca Germania Joi, Iulie 27, 2000 12:34 AM
Comentarii: Stimata Doamna Roxana, desi de citeva saptamini incerc sa beau o cafea cu toti cei din Cafeneaua RL, nu primesc ok de la dl.ober, nu inteleg de ce...Poate vara, caldura mare, dar nu disper, mai astept, poate ca-mi va raspunde intr-un tirziu. Din cele citite , vad ca stati (sau ati stat) pe strada Zefirului , inseamna ca am fost vecine, eu plecind din Bucuresti acum 30 de ani, de pe strada Stefan Mihaileanu. Toata copilaria mea facem curse cu bicicleta unei prietene pe Zefirului, fiind la ora aceea singura strada asfaltata din cartier... Ma bucur ca la Dvs. nu am timpi de asteptare, de dat ok pentru postare.Va doresc multa sanatate si pe curind!
Armeanu' Zona Crepusculara Joi, Iulie 27, 2000 12:33 AM
Comentarii: In fine o cafenea romaneasca fara restrictii. Sper :-) E bine ca a aparut tocmai acum cind pe plai politica mioritica fierbe in suc propriu pe jeraticul Uniunii Europene iar presiunile mijloacelor mediatice asupra electoratului au atins intensitatea propagandei ceausiste. Aproape pe orice canal de televiziune sau radio din tara apare cu obstinatie Stolojan. Poate sufar eu de vreun handicap de perceptie dar nu-mi aduc aminte de epoca de aur Iliescu-Stolojan si este cu atit mai suspect individul cu cit afirma ca face un sacrificiu intrind in politica fiindca tara il vrea !?!? Desi Isarescu a refuzat sa faca referire directa la acest individ ca la un partener in alegeri sau la guvernare, mijloacele mediatice continua sa promoveze idea cuplului celor doi tehnocrati. Funtia de presedinte este o functie eminamente politica si nu tehnocrata. Competentele celor doi se suprapun. Concluzia mea este ca Stolojan reprezinta interesele mafiei financiare fiind contracandidatul direct al lui Isarecu.
birlic Joi, Iulie 27, 2000 11:31 AM
Comentarii: Mai d-le REMUS sau REBUS, Io-s un pic mai batran si nu-s iute le detenta, cum mai zice frantzuzu. De aceea te-as intreba ce ai vrut sa zici in textu de mai inainte. Care va sa zica toti care intra in locanta sint neciopliti inclusiv matale. Daca dumitale te simti ca atare nu sint impotriva dar sa consideri pe ceilalti la fel nu este nici civilizat si nici politicos. Sau poate ai vrut sa spui ca toti ce nu se pricep la rembus sint neciopliti. Uite ca mi-a venit o idee. Pina cind ma pun eu la punct cu rebusul tu te duci la mamitica matale sa-ti mai explice inca o data cum ii cu cei shapte ani de-acasa. Saltare si spor la educatie.
Tomazian Joi, Iulie 27, 2000 8:42 AM
Comentarii: Era si cazul. Va urez viata lunga. Saltare si noroc.
rebus 7 vertial-5 litere-"b" la mijloc Joi, Iulie 27, 2000 7:13 AM
Comentarii: Sper ca necioplitii care intra in aceasta locantza sa fie civilizati si buni la dezlegat cuvinte incrucisate! amen!
JOHN SAVA DIN INDIANA-LEBANON-USA>>>> Joi, Iulie 27, 2000 6:32 AM
Comentarii: Sunt incantat si =cuvintele NU pot spune totul..!!! Ma simt bine la VOI si mi-am dat toate -e-mail-urile ce le am,ca sa ma contacteze cine vrea..Si sa NU ma confunde cu un alt PREZICATOR cu nume de =J===APOI -am crezut ca si-a bagat coada si pe aici- si nu va fi exclus(?) ca sa se si intample asta,si altcineva-pe care gogoasa mea nu poate ca sa sufere gogoasa Gogului,fiindca-i infuriata:si a mea si a astuia....In rest.....Ce sa mai spun ??? Cine vrea sa stie=probabilitatile predestinului=sa ma =agatze !!! Cu STIMA.....JS....
Calu Chile Joi, Iulie 27, 2000 4:50 AM
Comentarii: Buna initiativa.Sa speram ca plaiesilor sa le pice bine cafeluta si sa tina sabiile si buzduganele in teaca.
Calu Chile Joi, Iulie 27, 2000 4:43 AM
Comentarii: Buna initiativa.Sa speram ca plaiesilor sa le pice bine cafeluta si sa tina sabiile si buzduganele in teaca.
John de Santioana Vancouver Canada Joi, Iulie 27, 2000 4:21 AM
Comentarii: SPER ca pe acest "site''o sasediscuta intru-n mod civilizat chiar daca avem opinii ddiferite.Eu va dorescmult succes. john......
John de Santioana Vancouver Canada Joi, Iulie 27, 2000 4:20 AM
Comentarii: SPER ca pe acest "site''o sasediscuta intru-n mod civilizat chiar daca avem opinii ddiferite.Eu va dorescmult succes. john......
Li Canada Joi, Iulie 27, 2000 4:15 AM
Comentarii: Aproape peste tot pe Web, in orice chat sau grup de discutii românii par sa fi uitat sau nu doresc sa discute ceva interesant si intr-un limbaj cit de cit civilizat... Poate aici....
Eu Din lume Miercuri, Iulie 26, 2000 13:58 PM
Comentarii: Va felicit pentru ideie si va urez mult succes. Sper sa nu intre aici, oameni neciopliti, sau chiar daca intra, sa discute civilizat.
Taranaki acasa? Miercuri, Iulie 26, 2000 13:22 PM
Comentarii: Bine v-am gasit! Cum mai e vremea pe la dumneavoastra?
R Miercuri, Iulie 26, 2000 12:52 PM
Comentarii: Suntem in teste. Work in progress. Sunt posibile mici disfunctionalitati. Scuze in anticipate.
IQ Miercuri, Iulie 26, 2000 12:49 PM
Comentarii: Interesant.
Texas Pete Ferentari, judetul Botswana, in inima universului Miercuri, Iulie 26, 2000 11:30 PM
Comentarii: Aiaiaiai, miroase a hashish de la usa. Sa nu vina gaia frate, m-am taiat ca ma cunoaste luma buna. PS Nu uitati sa-l sustineti pe Fane Spoitoru in cursa pentru Presedentia Rromaniei. Mersi si toate cele bune la cei buni.
ERAM CANDVA DIN LUMEA AIALALTA>>>>>> Miercuri, Iulie 26, 2000 11:11 PM
Comentarii: Daca au Romanii unde sa se desfasoare,e BINE=asa zise Domnul cand creie Lumea asta plina de Vipere..=Din lumea mea DE DINCOLO,AICI mi se pare ca-i RAI cu Bivoli...Viperele -nu le mai pun la socoteala..Ca-s ascunse sub bolovani-ca-i cald afara !!! Am venit ,am vazut si m-am carat..!!!
ERAM CANDVA DIN LUMEA AIALALTA>>>>>> Miercuri, Iulie 26, 2000 11:10 PM
Comentarii: Daca au Romanii unde sa se desfasoare,e BINE=asa zise Domnul cand creie Lumea asta plina de Vipere..=Din lumea mea DE DINCOLO,AICI mi se pare ca-i RAI cu Bivoli...Viperele -nu le mai pun la socoteala..Ca-s ascunse sub bolovani-ca-i cald afara !!! Am venit ,am vazut si m-am carat..!!!
stefan usa tx. Miercuri, Iulie 26, 2000 11:03 PM
Comentarii: am vazut multe dar ce te poate distra in durere aici unde sint este in fapt ca multi romini si ma refer la cei de prost gust a la mexic se dau englezi cu lingura de lemn sintem rai cu noi si buni cu straini mai amputin de trait si imi este scirba si asta poate fii o expresie politica totul se bazeaza pe bunul simt sintem putini asta este cauza situatiei de azi si de miine spaga pila darul ciubucul etc.sintem vazuti si tratati pe buna dreptate sintem totusi campionila a copia ideia de a ne punebelciug in nas sa aratam ca sintem informati ce este in lume expresie politica bravo bravo semnat escu dela gogu.
smd Miercuri, Iulie 26, 2000 10:33 PM
Comentarii: Venii, vazui, imi placu !
ERAM CANDVA DIN LUMEA AIALALTA> Miercuri, Iulie 26, 2000 10:15 PM
Comentarii: Va gasi si ma bucura..!! Am numai vorbe BUNE de zis...Dumezeu sa va TINA si ajute..!!!!
rebus Miercuri, Iulie 26, 2000 10:08 PM
Comentarii: domnule presedinte al partidului turcaletii dau navala si imi sufla ultima farima de inspiratie creatoare, ma termina cu zilele! dar eu sint tenace si sa traiti ca dau raportul: sint pe pozitie chiar cu pretul ...radierii din partid!
rebus tot de acolo Miercuri, Iulie 26, 2000 10:04 PM
Comentarii: mult noroc si ....MERDE!
birlic Miercuri, Iulie 26, 2000 10:04 PM
Comentarii: Sa traiesti domnu LEUSTEANOVICI, Vrei sa faci o alianta pe blat? Daca afla membrii ca ai trecut la adversar te da jos de pe tron. Te-ai dat cu sarbii? Pina una alta ia di ici o babeasca de Odobesti si sa ne moara dusmanii.
rebus de pa cyberplai Miercuri, Iulie 26, 2000 9:54 PM
Comentarii: nu prea multe sa nu fiu matrasit ,haioasa prezentarea,cit ma costa?
R Miercuri, Iulie 26, 2000 9:53 PM
Comentarii: okay. Multumesc.
birlic vaslui Miercuri, Iulie 26, 2000 9:56 PM
Comentarii: Bine v-am gasit dragilor. Brava pentru cafenea si succes
Gogu Leushteanovici de acasa Miercuri, Iulie 26, 2000 9:57 PM
Comentarii: ..hai noroc ! venii si io p'icea....io's Gogu.... Alivoar si ovosolatash.
Gogu Leushteanovici de acasa Miercuri, Iulie 26, 2000 9:51 PM
Comentarii: ..hai noroc ! venii si io p'icea....io's Gogu.... Alivoar si ovosolatash.
ADacian Miercuri, Iulie 26, 2000 9:37 PM
Comentarii: La mine este OK! Se vede bine si cu Netscape si cu Explorer la toate rezolutiile uzuale (640/480, 800/600, 1024/768) si aproape la toate adincimile de culoare. In 16 culori este mai greu lizibil continutul cafenelei datorita fondului care apare sub forma unei texturi dar nu cred sa mai fie multi utilizatori care sa mai lucreze cu 4 biti de culoare. Poate ar fi bine sa fie afisat si IP-ul personal in headerul postarii ca sa se evite confuziile intentionate. In pagina de confirmare ar trebui sa se introduca un buton cu linkul la cafenea, e mai simplu si in felul acesta se evita apelarea comenzilor Back si Refresh. Felicitari si sa fie intr-un ceas bun! P.S. Pot sa anunt evenimentul?
r Miercuri, Iulie 26, 2000 2:07 PM
Comentarii: t4
R Miercuri, Iulie 26, 2000 1:56 PM
Comentarii: Test3
R Miercuri, Iulie 26, 2000 10:27 AM
Comentarii: test2
R Miercuri, Iulie 26, 2000 10:16 AM
Comentarii: test

J Din cenusa imperiului Miercuri, Iulie 26, 2000 8:57 AM
Comentarii: Intrand la Idee (prin alunecare) am sa fac urmatoarele obs-uri:

Pentru cei care navigheaza cu Netscape casutza de dialog depaseste limita ecranului. Campurile pentru nume si e-mail apar dezordonate, si nealiniate in nici un fel. La fel apar si in Explorer. O delimitare a contributiilor printr-o linie orizontala, asa cum ne-am obisnuit la RL si Capsa, ar elimina confuziile in privinta autorului.

In rest, totul este foarte bine. Imi place poza si in general pagina este aerisita si neincarcata cu meniuri inutile (ca la Capsa). Poate ca o alta intrare (linkul de pe pagina principala) care sa te traga mai mult de mana ar fi de preferat.

R Miercuri, Iulie 26, 2000 1:12 AM
Comentarii: Draga J, merci de amabilitatea aprecierilor. Locul nostru de discutii e in teste. Te-as ruga sa-mi spui ce putem imbunatatii. Poza e cam prea "artistica" poate. Daca ai alta propunere o astept. toate cele bune.

J Marti, Iulie 25, 2000 1:46 PM
Comentarii: Felicitari. Un spatiu potrivit pentru schimbul de idei. Decoratiunile sunt stimulante.

un ciberplaies Luni, Iulie 24, 2000 9:28 PM
Comentarii: Bine ati venit!

.... @ .Ciberplai

[Alegere aleatoare a sitului Ciberpla| Lista siturilor  Ciberplai | Editare]